کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.

تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناصرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود.

ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود!

چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.

در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !

اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید.

من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.

مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی مختار با پدر خانومش حرفش بشود.

دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.

خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد.

البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است، هم خوشمزه تر است تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!

اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد.

زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین!

اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید.

ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم.

اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست. از آن موقه خاله با من قهر است.

اما بعدا فهمیدم که قهر بهتر از دعواست.

آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری می کند بعد خانومش می رود دادگاه شکایت می کند بعد می آیند دایی مختار را می برند زندان!

البته زندان آدم را مرد می کند. تازه عزدواج هم آدم را مرد می کند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است تا برود زندان که آیا مرد بشود یا نشود!



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۱۱ ] [ احد احدی ]
چرخ زندگی تان خوب می چرخد یا بد؟ آرام است یا تند؟چرخ زندگی آرام   آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد ؟ این سئوالی است که هر چند یک بار از خود پرسیده ایم  یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی  را باید در  جواب  دادن به این سئوال مدنظر داشت .این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.
الگوی چرخ زندگی
الگوی چرخ زندگی به دایره ای که به  8  قسمت مساوی تقسیم شده است اتلاق می شود که که هر یک از این قسمت ها به بررسی یک بعد از زندگی می پردازد .  مطابق شکل کار و درآمد مالی ،  سلامتی، تفریح و سرگرمی ، عشق، خانواده ، یادگیری و رشد  ، معنویّت ، دوستان و ارتباطات  قسمت های مختلف این دایره را تشکیل می دهند.   




شما به هر قسمت از زندگی تان پس از بررسی نمره 0 نا 10 را می دهید و سپس خانه های مربوط به آن را متناسب با نمره نقطه گذاری می نمایید ، پس از اتصال نقطه ها به هم چرخ زندگی خود را به دست خواهید آورد.مثلاً تصویر زیر چرخ زندگی فردی است که از لحاط مالی و رشد و یادگیری و خانواده موقعیت مناسبی دارد ولی از نظر خانواده ،  عشق ، تفریح و دیگر موارد شرایط مناسبی ندارد پس خوب نچرخیدن چرخ زندگیش و نداشتن آرامش آن محتمل به نظر می رسد.  



برای بررسی هر یک از موارد می توانید از سولات زیر کمک بگیرید
کار و درآمد مالی
در آمد سالیانه شما چقدر است؟  کجا زندگی می کنید؟ چقدر پول نقد دارید؟ دارایی شما چقدر است؟  اگر بخواهید به سطح مالی زندگی خود نمره دهید از 10 چه نمره ای می دهید؟ آیا از  شغل خود راضی هستید ؟  درآمد تان خوب است؟ چقدر جای رشد و ترقّی در شغل شما وجود دارد؟ همکاران و مشتریان شما چه کسانی هستند؟
سلامتی آیا به بیماری مبتلا هستید؟ ورزش می کنید؟ احساس می کنید چقدر زنده می مانید؟ بدنتان را هر چند وقت چک می کنید؟ روزانه غذای خوب و میزان آب مناسب مصرف می کنید؟
خانواده
آیا می توانید به خانواده خود تکیه کنید؟ چند ساعت از روز با خانواده می گذرانید؟ آیا با آنها خود به تفریح می روید؟  برای در کنار آنها بودن مشتاقید؟ آیا به خانواده خود افتخار می کنید؟
عشق و ازدواج
از ازدواج خود راضی هستید؟ در زندگی مشترک چقدر احساس یکنواختی می کنید؟ آیا ازدواج را به عنوان نقطه درخشان و آرامش بخش در زندگی می دانید ؟ آیا کسی را دارید تا به او عشق بورزید ؟ آیا کسی عاشق شماست؟
یادگیری و رشد 
آیا همیشه در حال یادگیری هستید؟  به طور متوسط در ماه چه تعداد کتاب می خوانید؟  آیا به جای خواندن کتاب زیاد تلویزیون می بینید؟ (تحقیق ها نشان می دهد که مردم به صورت متوسط روزی 6 ساعت تلویزیون می بینند یعنی چیزی حدود یک چهارم عمرشان) آیا در زمینه علم کاری خود به روز هستید؟ آیا در حال یادگیری زبان جدید هستید؟ 
معنویت
چه قدر حضور خدا را در زندگی خود حس می کنید؟ چقدر به دیگران کمک می کنید ؟ آیا انسان دوستید؟ آیا همدرد دیگرانید؟ 
دوستان
چه تعداد دوست صمیمی دارید؟ آیا در مواقع غم دوستانی دارید؟ دوستان شما چه کسانی هستند؟ آیا در داشتن دوست تنهایید؟ چقدر از با دوستانتان بودن لذت می برید؟
تفریح و سرگرمی
چه میزان از وقتتان را به عنوان وقت آزاد و سرگرمی اختصاص می دهید ؟  تعطیلات را چگونه می گذرانید؟ به کجاها سفر کرده اید؟ برای اینکه سرگرم و شاد باشید چه کارهایی می کنید؟ نکاتی در ارتباط با چرخ زندگی که گفتن آن لازم می باشد .
1 -  متناسب بودن قسمت های مختلف چرخ زندگی به اندازه کامل بودن هر قسمت اهمیت دارد ، به بیان بهتر تناسب رشد بین قسمت های مختلف زندگی هر فرد باعث زندگی نرمال تر آن می شود.

2 - در بررسی هر قسمت می توان به موارد میزان امنیت ، رضایتمندی ، میزان انرژی دریافتی ، موفقّیت و شکست ها و از این قبیل توجه داشت.

3 - می توان برنامه ریزی زندگی را (کوتاه مدت یا بلند مدت ) بر اساس چرخ زندگی انجام داد.
4 - گاهی می توان برای مدتی معّین  روی قسمتی خاص از زندگی متمرکز شد . مثلا اگر قرار است برای آزمون خاصی آماده شوید بهتر است برای قسمت یادگیری و رشد  وقت بیشتری را بگذارید.
5 - میزان سوالاتی که برای یک قسمت  از زندگی به کار می رود کاملاً به موقعیت اجتماعی ، فرهنگی ، خانوادگی و....  بستگی دارد مثلا ممکن است برای افراد با درآمد مالی مختلف ، نمره 8 معناهای کاملاً متفاوتی داشته باشد یعنی فردی با درآمد 600 هزار تومان این نمره را برای خود قائل شود ولی فرد دیگری با درآمد 6 میلیون تومان به خود نمره ای کمتر از این را بدهد. 
اکسیژن ناب آرامش ، گوارای وجود

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۱۱ ] [ احد احدی ]

آیا هیچ وقت به دباغ خانه رفته اید ؟

آیا هیچ وقت به دباغ خانه رفته اید ؟ جایی که پوست را فرآوری می کنند؟ اگر رفته باشید اولین چیزی که برایتان غیر قابل تحمل خواهد بود ، بوی بدی است که در فضای آنجا وجود دارد.
به کشتارگاه چطور ؟ خون و لاشه حیوانات ذبح شده !
امروز دیگر بازار مسگرها وجود ندارد ! کسانی که یادشان هست حجم انبوه صدای چکش و قلم را به خاطر می آورند !
در این محیط ها که برای شما تحملش دشوار است ، عده ای کار می کنند . گویی که نه بویی ، نه خونی و نه صدایی وجود دارد ! وقتی از آن ها پرسش کنید ، اذعان دارند که چنین امری وجود دارد ، و راحت خواهند گفت که عادت کرده اند .
این امر در زندگی ما هم وجود دارد ، ما به چیزهایی عادت کرده ایم که گاهی خودمان متوجه نمی شویم! که بیننده بیرونی آن ها را می بیند ! و اگر به ما اشاره کنند ، ما هم همان پاسخی که در بالا داده شد ، خواهیم داد .
یکی از عوامل پیدایی عادت ، تکرار است . شما اگر یک ماه در دباغ خانه ، کشتارگاه و بازار مسگرها باشید به تدریج عادت می کنید . این یکی از توانایی های انسان برای سازگاری با محیط نیز هست .
اما همه عادت ها مفید نیستند . از ما پرسیده می شود که : اصلا چه ایرادی دارد ما بدن برهنه زنان و مردان را ببینیم . چه ایرادی دارد که فیلم های پورنو ببینیم . چه ایرادی دارد خود ارضایی کنیم! مگر نه این که در کشورهای غربی خروار خروار این چیزها هست و به نظر می رسد که مشکلات آن ها در این زمینه از ما کمتر است . خانم ها با شلوارک و رکابی در خیابان راه می روند و کسی مزاحم آنان نمی شود . مردم انجا دیگر عادت کرده اند و چشم دلشان پر است . مثل همان دباغی و کشتارگاه که خودتان مثال زدید !
همه شما نیازهایتان را می شناسید ، پس لازم نیست که به آن بپردازیم . یک سوال کوچک ! آیا بدن شما کمبود "کوکا" ، "پفک" "بستنی" دارد؟ چگونه است که وقتی با دوستتان در حال قدم زدن هستید دستگاه بستنی فروش را می بینید و به اصطلاح هوس بستنی می کنید . حتی اگر گرمتان هم نباشد! راستی ساندویچ بدون نوشابه چطور؟
این را مدیون تبلیغات هستید و تکرار ! و تکرار و تکرار . این گونه است که کالاهایی چون "کوکا" ، " پفک" و موارد مشابه جزیی از سلیقه های ما در می آیند . شما اسم آن را هرچه می خواهید بگذارید : نیاز ، سایق ، هوس ...
نکته مهم اینجاست که وقتی این نوع کالاها تبلیغ می شوند ، و میل به آن ها ایجاد می شود ، ارضای آن نیز میسراست ! حال کودک گرسنه ای را در نظر بگیرید ! در مقابل دیدگان او تبلیغ یک شیرینی را آغاز کنید و در ضمن او را از دسترسی به آن شیرینی محروم کنید . حتی بی رحم تر شوید و حتی نان خشکی هم در اختیارش نگذارید ! و به تحریک خود ادامه دهید ! حدس زدن بقیه ماجرا را به تخیل خودتان واگذار می کنم .... حال نان خشکی به او بدهید ، او نان خشک را خواهد خورد اما لذت نمی برد.
اگر شما در کشورهای غربی ، برهنگی را مشاهده می کنید ، اگر مجلات و فیلم های پورنو را می بیند ، در آن فرهنگ برآورده شدن نیاز جنسی سالم کم محدودیت است . اما در فرهنگ و کشور ما عوارضی چون آن کودک گرسنه و آن شیرینی را دارد . تکرار مشاهده ، نیاز خفته یا مهار شده را بیدار می کند و چون آن نیاز تامین نمی شود ، عوارض روانی و اجتماعی پدید می آورد . ساده ترین راه در این مورد نیز خود ارضایی است .
دیدن فیلم و زن برهنه به تدریج کراهت خود را از دست می دهد و به یک عادت تبدیل می شود . شاید پاسخی بشنویم که چه ایرادی دارد؟
اجازه دهید به سراغ "چیپس" و " پفک" برویم ! این محصولات سرشار از طعم دهنده و ادویه ها و رنگ ها هستند ، و مهیا برای خوردن و خوش منظره ! راحت و بدون دردسر نه مانند ، سیب زمینی پخته و یا ذرت کباب شده که باید نمک زد یا به دندان کشید . فرد استفاده کننده به تدریج ذائقه اش تغییر می کند . طعم مواد طبیعی و مفید برای بدن مانند : هویج ،کدو ، انواع سبزی ها برایش جاذبه نخواهد داشت . بخصوص که تمیز کردن ، مهیا سازی و گاهی زحمت طبخ را هم دارند .
حال بازگشتی به بحث داشته باشیم . فیلم های پورنو نیز همانند تبلیغات کالاها همراه با شگردهای خاص ، چون : زاویه دوربین ، دکور ، مونتاژها ، نقش بازی کردن ها و ... ساخته می شوند . پس ازمدتی تماشا ، سلیقه و ذائقه ای پدید می آورند . که یکی از عوارض خود ارضایی است . عادت به این مورد بر آن سلیقه و ذائقه افزوده خواهد شد و افرادی که عادت می کنند ، معمولا پس از ازدواج در رابطه طبیعی زناشویی ، احساس رضایت کمتری خواهند کرد! مقایسه کنید با مثال "پفک" و " طعم مواد طبیعی" در دو بند بالا . و کودک و نان خشک !
مرا می خواهید به این سو ببرید که چرا بازار عطر فروشان را مثال نزدی ! پاسخ این است که عطر فروش هم بوی عطر برایش عادی شده است . خواهید گفت : عادت به نماز اول وقت ، سحر خیزی و ...
گمان دارم پاسخ را خودتان می توانید بیابید .



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۱۰ ] [ احد احدی ]
● خودشیفته ‌ها
این افراد شدیدا حس خودبزرگ بینی دارند و چنین می‌پندارند که دنیا گرد آنها می‌چرخد. این افراد مانند کنترل گرها موذی و حیله گر نیستند و تا حدی آشکار خواسته‌های خود را بیان می‌کنند. گاهی به نظر می‌رسد باید به آنها گفت: "فقط خودت مهم نیستی که!" این افراد فقط خواسته‌های خود را در نظر می‌گیرند و نیازهای شما به باد فراموشی گرفته می‌شود. در این رابطه شما احساس یاس و سرخوردگی پیدا می‌کنید. آنها چنان انرژی شما را صرف خواسته‌ها و امیال خود می‌کنند که دیگر چیزی برای خودتان باقی نمی‌ماند.

● منفی گراها

این دسته قادر به درک خوبی‌ها و شادی‌ها نیستند. اگر به آنها بگویید که امروز روز بسیار قشنگی است حتما از اتفاق ناگوار قریب الوقوعی خبر می‌دهند؛ اگر از موفقیت امتحان میان ترم خود خبر دهید، در مقابل از سختی امتحانات نهایی به شما هشدار می‌دهند. آنها شادی را نابود می‌کنند. دید مثبت شما به زندگی جای خود را به بدبینی و منفی بافی می‌دهد. قبل از آنکه متوجه شوید، منفی گرایی در ذهن و روح شما جایگزین شده و همه شادی‌ها پشت شیشه‌های خاکستری پنهان می‌شود

● افرادی که همیشه در مورد دیگران قضاوت می‌کنند

مواردی که شما زیبا و دلفریب می‌بینید، به نظر این افراد عجیب و غیرجذاب است. اگر شما نظر جدیدی را جالب بدانید، این افراد آن را به کل اشتباه می‌شمارند. اگر شما سلیقه دوستی را ستایش کنید، آنها آن را بد یا مایه نگرانی قلمداد می‌کنند. افراد همیشه قاضی تقریبا مانند منفی گراها هستند. اگر قسمت اعظم وقت خود را با اینگونه افراد بگذرانید، طولی نمی‌کشد که شما هم یکی از آنها خواهید شد.

● خود رای‌ها

تخصص این عده کنترل دیگران به نفع خودشان است؛ و ممکن است چنان مهارتی هم داشته باشند که شما اصلا متوجه کنترل آنها نشوید تا زمانی که دیگر دیر شده است. این افراد نقطه ضعف‌های شما را پیدا می‌کنند و از این طریق به خواسته‌های خود می‌رسند. این افراد باورها و اعتماد به نفس شما را هدف قرار می‌دهند. این افراد راهی برای اجبار شما به انجام کاری پیدا می‌کنند که لزوما انجام نمی‌دهید و به این ترتیب شما احساس هویت، اولویت‌های شخصی و توانایی درک واقعیت مساله را ازدست می‌دهید و به ناگاه دنیا حول محور خواسته‌ها و اولویت‌های آنها قرار می‌گیرد.

● همیشه ناامیدها

اگر طرح جدید و بکری داشته باشید، همیشه ناامیدها به شما اطمینان می‌دهند که با شکست روبه رو خواهید شد؛ و زمانی که موفق می‌شوید، شما را دلتنگ و افسرده می‌کنند. اگر رویایی در سر داشته باشید، هشدار می‌دهند که دستیابی به آرزویتان غیرممکن است.

این افراد "آنچه هست" را باور دارند و نسبت به "آنچه خواهد شد" مشکوک و ناامید هستند. معاشرت با این افراد موجب می‌شود خودباوری و اعتماد به نفس خود را به راحتی از دست بدهید. در حالیکه پیشرفت و تغییر فقط نتیجه نوآوری و بدعت گذاری است، رویای ناممکن‌ها و تلاش برای دستیابی به دوردست‌ها.

● آنهایی که نمی‌توانند صممیمی‌ شوند

در کنار این افراد هیچگاه حس صمیمیت و راحتی نخواهید کرد؛ داستانی خنده دار تعریف می‌کنید اما آنها فقط لبخندی مودبانه تحویل می‌دهند. در پی بی توجهی آنها، شما غمگین و افسرده می‌شوید. یکی از مهیج ترین اتفاقاتی را که برایتان پیش آمده تعریف می‌کنید اما آنها فقط سرسری سر خود را تکان می‌دهند. روابط این دسته افراد مبتنی بر معیارهای سطحی و بی معنی است. زمانی که شما واقعا به یک دوست نیاز دارید، آنها نیستند. زمانی که نیازمند انتقادی سازنده هستید، از همانی که هستید تعریف می‌کنند و اگر حمایت بخواهید، شما را محکوم به شکست می‌دانند.

● حرمت شکن‌ها

این افراد در بدترین زمان و به بدترین شکل ممکن حرفی می‌زنند یا کاری انجام می‌دهند؛ در یک کلمه حرمت نگاه نمی‌دارند. شاید این فرد کسی باشد که به او اعتماد کرده بودید اما او از این اعتماد سوءاستفاده کرده و رازتان را برملا می‌کند. شاید یکی از نزدیکان تان باشد که در کارهایی که به او ارتباط ندارد دخالت می‌کند، یا شاید همکاری باشد که رفتاری تحقیرآمیز پیشه کرده است.

● آنهایی که همیشه متوقع هستند

هیچ وقت نمی‌توان این افراد را راضی و خوشحال نگه داشت. آنها قدر شما را نمی‌دانند و خواسته‌هایشان غیرواقعی و نامعمول است؛ همیشه دنبال مقصر جلوه دادن شما هستند و هرگز مسوولیت چیزی را خود قبول نمی‌کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۱۰ ] [ احد احدی ]
اعتماد به نفس به عنوان یکی از مؤلفه های اساسی موفقیت انسان است. اعتماد به نفس کلید سلامت روان هر شخصی است و افرادی که اعتماد به نفس بالا دارند از زندگی خود رضایت داشته و با تعیین هدف برای زندگی خویش با مشکلات کنار می آیند. هم چنین از رابطه سالم و قوی با دیگران برخوردار هستند بطور کلی موفقیت انسان در تمامی عرصه های زندگی در گرو داشتن اعتماد به نفس قوی می باشد. اعتماد به نفس یعنی اعتماد و اطمینان به توانمندی های خودمان و هم چنین بکارگیری این توانایی ها در عرصه های مختلف زندگی. برای کسب اعتماد به نفس نمی توان از یک زاویه نگاه کرد، عوامل متعدد در شرایط مشخصی دست به دست هم می دهند تا انسان موفق به کسب اعتماد به نفس شود. بدین معنا شناخت عوامل مؤثر در کسب اعتماد به نفس ما را بر آن می دارد تا در این مسیر حرکت کنیم قطعاً همه انسانهای فهیم وآگاه مجدانه تلاش می کنند تا هر روز نسبت به روز قبل در مسیر رشد حرکت کنند و تلاش می کنند که اعتماد به نفس قوی داشته باشند اما برای کسب اعتماد به نفس لازم است به موارد ذیل توجه داشته باشید:
1. سلامت جسمی: تغذیه سالم، استراحت ،نظافت، بهداشت، ورزش و تفریح، تنفس عمیق و در نهایت سلامت جسمی باعث بوجود آمدن اعتماد به نفس می شود.
2. سلامت روحی: ویژگی های مثبت خود را در نظر آورید و یا حتی روی یک برگه کاغذ یادداشت نمایید و برای هر کار مثبتی که انجام می دهید خود را تشویق کنید و بطور کلی ذهن مثبت داشته باشید. مسئولیت پذیر باشید و خود را به دیگران وابسته نکنید و سعی کنید اضطراب و نگرانی را از خود دور کنید.
3. سلامت معنوی: ارتباط با خداوند، حفظ ارزشهای معنوی، توجه به نعمتهایی که خداوند به شما داده است و توکل به خداوند.
4. سلامت اخلاقی: همیشه لبخند بر لب داشته باشید،کسی را تحقیر نکنید، به دیگران عشق بورزید، و کینه کسی را در دل نداشته باشید، احساس شایستگی کنید، به موقع به دوستان و آشنایان تبریک و تسلیت بگویید و با خانواده خود مهربان باشید.
5. سلامت اجرایی: دارای هدف و برنامه در زندگی خود باشید و اهداف زندگی روزانه خود را تقسیم بندی کنید. برای انجام آن زمان مشخصی را قرار دهید و با گام های کوچک و برنامه ریزی شده بسوی هدف حرکت کنید. رسیدن به اهداف کوچک و کسب موفقیت در زندگی موجب احساس تسلط به زندگی و اعتماد به نفس شما می شود.
6. کسب اعتماد به نفس مستلزم تمرین است مثلاً باید تمرین کنید که اگر با حرفی مخالف هستید نظر خود را اعلام کنید. می توانید از قبل در خودتان به تنهایی تمرین کنید مثلاً فکر کنید می خواهید در برابر دوست یا همسایه و هر فرد دیگری نظر خود را اعلام کنید می توانید جلوی آینه بروید و تمرین کنید و بعد در حضور دیگران نظر بدهید، اجازه ندهید دیگران حق شما را زائل کنند مثلاً در صف جلوی شما بایستند و غیره (البته همانگونه که ذکر شد این کار به تمرین نیاز دارد) پس قاطعانه نظر خود را بگویید. در هنگام نشستن یا راه رفتن و یا حضور در مجالس حالت خوبی به خودتان بگیرید. به سر و وضع ظاهری خود اهمیت بدهید. همیشه در کیف خودتان پول داشته باشید. سعی کنید اطلاعات عمومی و تخصصی خود را بالا ببرید. در پی کسب هنر مورد علاقه خود باشید. کتاب مطالعه کنید. طبق برنامه رفتار کنید مثلاً برای هر روز خود برنامه داشته باشید و خود را ملزم به اجرای برنامه کنید. ثبات در فکر و تصمیم داشته باشید. در زندگی خود نظم قاطعانه داشته باشید و مطمئن باشید با رعایت این موارد و با تمرین و تکرار در جهت تقویت اعتماد به نفس خود گام مؤثری برداشته اید.

 هم چنین مطالعه کتابهای زیر توصیه می شود: 1. اعتماد به نفس در 10 روز، نوشته ی  م.حورایی 2. راز شاد زیستن، مترجم وحید افضلی زاده 3. کلیدهای طلایی موفقیت، حسین پور آقایی.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۹ ] [ احد احدی ]

7 نکته تا تفاهم بیشتر

حال به توضیح و تفسیر آنها می‌پردازیم تا پس از آن بتوانید چگونگی به‌کارگیری این نکات را بیاموزید.

****
بیان احساسات
شما به‌طور حتم همسرتان را دوست دارید و او هم این را می‌داند، اما این بدان معنا نیست که آنها نیاز به شنیدن آن ندارند. «اساسا دریافته‌ام که میزان ابراز علاقه به همسرم با میزان صمیمیت من با او کاملا متفاوت است. اگرچه فکر می‌کنم احساس صمیمیت است که نسبت به دیگر روش‌های موجود، مرا به بیشتر بیان کردن آن ترغیب می‌کند. هر راهی به او این اجازه را می‌دهد که بداند من همیشه به او فکر می‌کنم.»
چیزی که در اینجا باید در مورد آن احتیاط کرد، تکرار بیش از حد این رفتار است. به‌خصوص اگر طرف مقابل‌تان در آن زمان با شما احساس نزدیکی نکند.
کنار گذاشتن همه چیز
به راستی شما می‌توانید میزان دوست داشتن خود را با متوقف کردن هر کاری که به آن مشغول هستید و توجه به همسرتان، ابراز کنید. این نکته، به‌ویژه اگر درست هنگامی صورت گیرد که شما او را پس از دوری به نسبت طولانی ملاقات می‌کنید، مثلا وقتی از سفر به خانه بازمی‌گردد، بسیار کارساز است. «کارهای کوچکی که همسرم انجام می‌دهد، باعث می‌شود تا احساس خوبی داشته باشم. گاهی که به منزل می‌آیم همه کارهایش را رها می‌کند و جلوی در به استقبالم می‌‌آید.» این هم یکی از روش‌های تأثیرگذاری است که به‌طور قابل توجهی به خلق‌وخوی گیرنده آن بستگی دارد.
توجه
وقتی کسی به آنچه شما انجام داده‌اید، توجه دارد، احساس خوبی به شما دست می‌دهد. بنابراین در جایی که آنها وقت، انرژی و توجه به خرج داده‌اند، توجه کنید. وقتی همسرتان لباس تازه‌ای می‌پوشد، موهایش را مدلی جدید کوتاه می‌کند، از عطری خوشبو استفاده می‌کند، یا هر چیز دیگری را که تغییر می‌دهد، شما باید به آن توجه کنید. بگذارید او بداند که متوجه آن تغییر شده‌اید. به‌خصوص اگر آن عمل را به خاطر شما انجام داده، همانند پوشیدن لباسی که می‌دانسته مورد پسند شماست. چه زمانی که کاری را برای خوشایند شما انجام دهند و چه حتی وقتی به خاطر شما نباشد، تعریف کردن آنها را نمی‌آزارد، بلکه این کار قدردانی شما را نشان می‌دهد.
اگر در کنار فردی هستید که دوستش دارید، همان موقع خاطره را با او در میان بگذارید. اگر هم با او نیستید، سعی کنید موقعیت‌هایی که باعث شده تا این خاطره فراموش نشدنی به‌وجود آیند یا چگونگی خلق این احساس را به یاد آورید و بعدا آنها را به او بگویید
اجازه دهید آنها متوجه تحت‌تأثیر قرار گرفتن شما بشوند
این مورد در واقع یک مشکل عمده است. به‌نظر برای مردها نسبت به زن‌ها، مشکل مهم‌تری است. در حقیقت مسئله این است که، موضوعی که شما را تحت‌تأثیر قرار داده به چه میزان جزئی بوده است. همه دوست دارند بدانند کاری که آنها برای جلب توجه شما انجام داده‌اند، چه بوده است. برای این مورد یک استنباط هم وجود دارد. بگذارید زمانی که به آنها افتخار می‌کنید، آنها متوجه شوند. اگر طرف مقابل به میزان قابل ملاحظه‌ای وقت و انرژی صرف موضوعی می‌کند تا نتیجه جالب توجهی مانند کم کردن میزان زیادی از وزنش، تکمیل پروژه‌ای عظیم و پیچیده، غلبه بر خشم یا مواردی از این قبیل که دستاوردی دشوار را دربر می‌گیرند، به دست بیاورد، بگذاریم درک کنند که شما برای آنچه انجام داده‌اند یا در برابر آن استقامت کرده‌اند، به آنها افتخار می‌کنید. این عمل باعث ایجاد حس بهتر و انگیزه بیشتر در تلاش‌های جدی آنها در آینده خواهد شد.
به یاد داشتن لحظات خاص و تقسیم آن
وقتی برای مدت زمانی هر چند هم کوتاه در کنار هم هستید، لحظه‌های فراموش نشدنی زیادی خواهید داشت. همانطور که مدت طولانی‌تری با هم هستید، آنها بیشتر و بیشتر می‌شوند. با اینکه ممکن است برخی از خاطرات کم اهمیت نخستین‌تان را از یاد ببرید اما همواره مجموعه‌ای از آنها (خاطره‌ها) شما را همراهی خواهند کرد.
هنگامی که زندگی روزمره‌تان را مرور می‌کنید، شاید چیزی شما را وادار کند تا یکی از این لحظات به یادماندنی برای شما یادآوری شود. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد در واقع شما به مرور آن لحظه می‌پردازید. اگر در کنار فردی هستید که دوستش دارید، همان موقع خاطره را با او در میان بگذارید. اگر هم با او نیستید، سعی کنید موقعیت‌هایی که باعث شده تا این خاطره فراموش نشدنی به‌وجود آیند یا چگونگی خلق این احساس را به یاد آورید و بعدا آنها را به او بگویید. 
خریدن هدیه‌های کوچک بدون مناسبت
گرفتن هدیه‌ای کوچک بدون هیچ دلیلی برای کسی که دوستش دارید همواره کاری ساده است. برای همسرتان گل یا (به شرطی که برای لاغرکردن خود رژیم سختی نداشته باشد) شکلات بگیرید و برای شوهرتان یک‌سری جدید ابزار یا هر آنچه به آن علاقه دارد بخرید. ممکن است تعریف هر کس از یک هدیه کوچک متفاوت باشد. برای مثال یک هدیه کوچک حداکثر 2هزار تومان هزینه دارد. شاید شما پول بیشتری داشته باشید و توانایی خرید یک هدیه یک میلیون تومانی را هم داشته باشید یا شاید هم کمتر بودجه داشته باشید. هر چقدر هم این مبلغ کم باشد، اهمیتی ندارد. این کار تنها برای این است که نشان دهید به فکر آنها هستید و به‌منظور تهیه هدیه‌ای که او به آن علاقه دارد، حاضرید خود را به دردسر بیندازید.
آماده کردن شام مورد علاقه او

این مورد تلاش زیادی لازم ندارد ولی می‌تواند تأثیرات زیادی داشته باشد. به‌ویژه اگر تا به حال آن را انجام نداده باشید، بسیار متفاوت پیش می‌رود و مفهوم برتری به‌وجود می‌آورد. این هم روش دیگری برای بیان اینکه شما آنها را دوست دارید به فکرش هستید و علاقه‌مندید تا وقت، تلاش و توجه‌تان را انجام اعمال خاصی به آنها اختصاص دهید.همچنین اگر می‌دانید بیرون شام خوردن برای او مطلوب است، می‌توانید در یک رستوران میزی رزرو کرده و او را به آنجا ببرید که این کار هم بسیار دلچسب است.




ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۹ ] [ احد احدی ]

 راهـکارهای جـالب، عجیـب و موثـربرای کاهـش دردهای جسمانی

خارش گلو : وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!

صداهای فراصوت بالاتر از حد آستانه شنوایی را تجربه کنید : اگر در محلی شلوغ و پر سر و صدا هستید، بطرف راست خم شوید و سعی کنید با گوش راست بشنوید! چون گوش راست برای شنیدن حرفهای تند و سریع مناسب تر است و گوش چپ برای تمیز و تشخیص دادن تن های موسیقی، قوی تر است.

بر درد آمپول غلبه کنید : به راحتی با سرفه کردن در حین تزریقات، می توانید درد آمپول را کاهش دهید. البته نه آن سرفه ای که تزریقات چی را چنان بترسانید که منجر به شکستن سرنگ در عضله تان شوید. چراکه سرفه کردن در اصل یک ترفندی است که باعث افزایش سریع و موقتی فشار در قفسه سینه شده و مسیرهای عصبی درد را مسدود می کند.

از شر جرم های بینی راحت شوید : فین کردن شدید را فراموش کنید. در اینجا یک ترفند بسیار سریع و آسان برای راحت شدن از جرم ها وجود دارد و آن اینست که بطور متناوب با زبان خود به سقف دهانتان ضربه بزنید، سپس با یک انگشت خود وسط دو ابرو را فشار دهید. این کار باعث می شود که تیغه بینی، عقب و جلو رفته و پس از ۲۰ ثانیه، جرم های متراکم شده و آماده تخلیه می شوند!

از شر رفلاکس مری راحت شوید : کسانی که دچار رفلاکس مری هستند، اگر به پهلوی چپ بخوابند، کمتر به این مشکل دچار می شوند! مری و معده تحت یک زاویه ای بهم وصل هستند، وقتی به پهلوی راست بخوابید، سطح معده بالاتر از مری قرار می گیرد، در نتیجه غذا و اسید به مری بر می گردد.

درد دندان، آخ نگــــو : با یک تکه یخ، قسمت v شکل بین انگشتان اشاره و شست را بمالید، بسادگی خواهید توانست تا درد دندانتان را کاهش دهید.

نوک انگشت تان را سوزانده اید؟ : اگر در اثر تماس ناگهانی با اجاق گاز یا قابلمه داغ نوک انگشت تان را سوزانده اید، به سرعت قسمت آسیب دیده را تمیز کنید و با یک تکه یخ ماساژ بدهید. اگر یخ نبود، از آب سرد نیز می توانید استفاده کنید.

سرتان گیج می رود و به دوران افتاده است؟ : کافی است فقط یک دست تان را روی یک نقطه ثابت قرار دهید، بسرعت دوران سرتان خوب می شود. قسمتی از گوش که مسئول فقط تعادل است در داخل یک مایع شناور می باشد، هر گاه این مایع جابه جا بشود، تعادل شما بهم می خورد، بکمک یک مرجع ثابت بیرونی، مغز سریع تعادل خود را به دست می آورد.

بروز درد پهلو : گاهی به هنگام دویدن، پهلوی آدم درد می گیرد. این بخاطر آن است که بازدم شما با وقتی که پای راست شما به زمین می خورد، همزمان است. در نتیجه به دیافراگم شما فشار وارد می شود، برای رهایی از این درد کافی است، بازدم خود را با وقتی که پای چپ شما به زمین می خورد، همزمان کنید.

جلوی خونریزی بینی را با یک انگشت بگیرید : گرفتن بینی و به عقب برگرداندن سر، راه متداول جلوگیری از خونریزی بینی است، اما شما اگر مقداری پنبه را درست زیر گردی لب بالایی، روی لثه بگذارید و با یک انگشت آن را فشار دهید، خونریزی قطع می شود.

از تپش قلب در هنگام عصبانیت جلوگیری کنید : به انگشت شست خود، فوت کنید! عصب واگ که ضربان قلب را کنترل می کند، بکمک نفس کشیدن، آرام می گیرد.

مغز خود را گرم نگه دارید : بسیار چیزهای کم اهمیتی هستند که مغز را سرد و فلج می سازند. در این حالت، زبان خود را به سقف دهانتان فشار دهید، بطوریکه بیشترین مقدار از سقف را بپوشاند، در این صورت سر درد بر طرف می شود! این سردرد می تواند ناشی از یک بستنی یخی باشد.

از نزدیک بینی پیشگیری کنید : نزدیک بینی به ندرت ریشه ژنتیکی دارد، بلکه بیشتر از خیره شدن چشم به یک نقطه در فاصله کم ناشی می شود. بنابراین بهتر است که هر از چندی، چشم های خود را ببندید، به بدنتان کش و قوسی بدهید، و نفس عمیقی بکشید و پس از چند ثانیه به آرامی نفس تان را رها کنید، این کار باعث استراحت عضلات غیر ارادی هم می شوند. در نتیجه چشم ها هم استراحت می کنند.

خواب رفتگی دست : اگر دست شما موقع رانندگی یا نشستن، در اثر یک وضعیت نادرست بخواب رفته باشد، به آرامی حرکت دادن سر به چپ و راست، در کمتر از یک دقیقه می تواند این مشکل را حل کند و از شر گزگز و سوزنی شدن دست راحت شوید.

زیر آب نفس بکشید : وقتی در زیر آب هستید، این نبود اکسیژن نیست که شما را بیچاره می کند، بلکه دی اکسید کربن است که باعث اسیدی شدن خون و استیصال می گردد. بنابراین کافی است ابتدا، قبل از شنا چند نفس کوتاه و سریع بکشید تا میزان اسیدی بودن خون پایین بیاید. با این ترفند مغز شما می پندارد که اکسیژن بیشتری در اختیار دارد! به این ترتیب ده ثانیه زمان می خرید.

خوب حفظ کنید : همیشه سعی کنید کارهای خود را قبل از خواب، پیش خود مرور کنید و یا درباره مسئله ای که مورد نظر شما است، قبل از خواب فکر کنید، در این صورت وقتی بیدار می شوید، حافظه شما بهتر و سریعتر به شما کمک خواهد کرد. هر چیزی را که شما درست قبل از خواب مطالعه کنید، بهتر در حافظه شما ثبت و ضبط می شود.

سرتان درد می کند؟ : ماهی بخورید. ماهی زیاد مصرف کنید. روغن ماهی به پیش گیری از سردرد کمک می کند. زنجبیل هم با کاهش تورم و درد عملکرد مشابهی دارد.

تب دارید؟ : ماست میل کنید. قبل از شروع فصل گرده افشانی ماست زیاد مصرف کنید همچنین بطور روزانه از عسل محلی منطقه خود میل کنید.

برای جلوگیری از سکته چای بنوشید : با مصرف مرتب چای از رسوب چربی بر روی دیواره شریان ها جلوگیری کنید. نوشیدن چای حتی در بعضی افراد کاهش اشتها را به دنبال داشته و مانع اضافه وزن نیز شده است. ضمن اینکه چای سبز برای سیستم ایمنی بدن فوق العاده است !

بیخوابی دارید؟ : عسل بخورید. از عسل بعنوان داروی مسکن و آرامش بخش استفاده کنید.

دچار آسم هستید؟ : پیاز بخورید. مصرف پیاز التهاب نایژک ها را از بین می برد.

از ورم مفاصل رنج می برید؟ : باز هم ماهی میل کنید. ماهی قزل آلا، تون، خال مخالی و ساردین از ورم مفاصل جلوگیری می کند. (ماهی سرشار از روغن های امگاست که برای سیستم ایمنی فوق العاده است)

دل بهم خوردگی دارید؟ : موز و زنجبیل بخورید. موز به معده ای که اذیت شده کمک می کند و زنجبیل حالت تهوع صبحگاهی و دل آشوب را درمان می کند.

عفونت مثانه دارید؟ : آب قره قاط بنوشید. آب قره قاط سرشار از اسید می باشد که باکتری های مضر را کنترل می کند.

دچار مشکلات استخوان هستید؟ : آناناس میل کنید. شکستگی و مشکلات استخوان با کمک منگنز موجود در آناناس قابل پیشگیری است.

از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید؟ : ذرت بو داده میل کنید. خانمها می توانند با مصرف ذرت بو داده که به کاهش افسردگی، نگرانی و خستگی که از عوارض می باشد پیشگیری کنند.

دچار مشکلات حافظه شده اید؟ : صدف خوراکی بخورید. صدف با داشتن روی مورد نیاز به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

سرما خوردید؟ : سیر بخورید. سرو کله گرفته را با سیر تمیز کنید. (یادتان باشد که سیر سطح کلسترول را نیز کاهش می دهد)

سرفه می کنید؟ : فلفل قرمز !!! مشابه ماده ای که در شربت سرفه بکار می رود در فلفل قرمز وجود دارد. البته فلفل قرمز را با احتیاط مصرف کنید شاید معده شما را تحریک کند.

سرطان سینه؟ : گندم، سبوس و کلم مصرف کنید. این مواد استروژن را در سطوح سالم نگه می دارند.

سرطان ریه؟ : سبزیجات تیره و نارنجی رنگ و سبزی مصرف کنید. پادزهر مفیدی است که در سبزیجات تیره و نارنجی رنگ یافت میشود A بتا اکروتن، نوعی ویتامین.

زخم معده بروز کرده؟ : کلم بخورید. کلم شامل ترکیباتی است که به درمان زخم معده و دوازدهه کمک می کند.

اسهال؟ : سیب میل کنید. سیب را با پوست رنده کنید. بگذارید تا قهوه ای شوید و برای درمان این وضعیت میل کنید. (موز نیز برای این بیماری خوب است)

از شریان های رسوب گرفته رنج می برید؟ : آووکادو بخورید. چربی غیراشباع شده موجود در آووکادو، کلسترول را پایین میآورد.

فشار خونتان بالاست؟ : کرفس و روغن زیتون میل کنید. روغن زیتون فشار خون را پایین می آورد. کرفس نیز شامل ماده ای است که فشار خون را پایین می آورد.

ناهماهنگی قند خون دارید؟ : بروکلی و بادام زمینی میل کنید. کروم موجود در بروکلی و بادام زمینی انسولین و قند خون را تنظیم می کند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۸ ] [ احد احدی ]

هموطنان ما در شبکه "من و تو" چه می بینند؟

شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند.
من و تو: بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است


بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد.



کارشناس شبکه "من و تو" در برنامه "من و تو پلاس" گفت: « بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است. ممکن است به خیلی ها بربخورد ولی این یک واقعیت است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد. در این ازدواج ها ابتدا مراسم شیرینی خوران است بعد هم تعیین مهریه و بله برون. و بعد مشخص می کنند که خرج و مخارج را چه کسی باید بپردازد و دعوا ها هم از همین جا شروع می شوند.»

این کارشناس سپس در جواب سوال مجری برنامه که پرسیده بود آیا برای حل این مشکل راهکاری دارید افزود: « اولا شخص باید خودش را خوب بشناسد وبه مسائل عمقی دقت کند و ببیند آیا این شخص برایش مناسب است؟ آیا من برای او مناسب هستم؟ البته سن ازدواج هم خیلی مهم است. آخر دختر 18 یا 20 -25 ساله آمادگی برای ازدواج دارد؟ حتی ممکن است شخص 30-35 ساله و حتی 40ساله هم برای ازدواج آمادگی نداشته باشد».

البته باید توجه داشت که کارشناس شبکه من و تو نگفت که در ازدواج های سنتی دوره ای به نام دوره نامزدی وجود دارد و این دوره حداقل چند ماه طول می کشد و دختر و پسر در این دوره فرصت کافی برای شناخت همدیگر را دارند. و نگفت که اگر سن مناسب برای ازدواج 20 تا 35 و حتی 40 سالگی نیست پس سن مناسب برای ازدواج چند سالگی است؟

ناگفته نماند که این کارشناس که ازدواج بعد از 30-35 سالگی را مناسب می داند در مقابل دانشمندان که معتقدند باردار شدن زن بعد از 35 سالگی هم برای زن و هم برای جنین خطرناک است و بهترین سن برای بارداری بین 18 تا 35 سالگی است چه جوابی دارد؟

لازم به ذکر است که آیا صحبتهای کارشناس شبکه من و تو در پاسخ به درخواست مجری برنامه که از وی خواست راهکاری برای حل مشکلات مطرح شده ارائه دهد یک راهکار است؟

 
من و تو: چطور با سکس ثروتمند شوید

شبکه 'من و تو' با تهیه گزارشی پرداختن به مسائل سکسی را موجب ثروتمند شدن دانست.

این شبکه برای نشان دادن راه های ثروتمند شدن گزارشی از یکی از ثروتمندان غربی تهیه کرده و در این گزارش اقدام به ترویج روابط نامشروع کرد.



در این گزارش، پرداختن به سکس را موجب ثروتمند شدن هر انسانی دانسته و اعلام کرد: «می توان از اشتیاق عمومی که در مسائل سکسی است استفاده کرد و با فعالیت در این زمینه به زودی تبدیل به یک ثروتمند شد.«
پخش این گزارش از شبکه من و تو نشان دهنده شدت انحطاط فرهنگ غربی است که برای رسیدن به پول بدون هیچ خجالتی حاضرند دست به هر کاری بزنند .


من و تو : مهریه ظلم به زن و مرد است


شبکه من وتو درتاریخ10سپتامبر(19شهریور) در برنامه ای به بررسی و تحلیل مهریه در ایران پرداخت و عنوان کرد: «مهریه عادلانه نیست و یک نوع نگاه جنسیتی به زن می باشد.»

کارشناس این برنامه ابراز داشت: «تعبیری که ما در جامعه از زن داریم موجودی ضعیف است که نمی تواند خودش را سر پرستی کند و یک نفر دیگر به صورت یک مالک او را به عقد خودش در می آورد و جزء املاک آن مرد می ­شود.»

کارشناس برنامه سپس عنوان کرد: «مهریه، دختران را در شرایط عدم امنیت و مورد ظلم واقع شدن قرار می دهد و این باعث خشم نهفته زنان نسبت به مردان می شود.»

گفتنی است این اظهارات در حالی است که چیزی که در اسلام به عنوان مهریه بر عهده مرد قرار داده شده است،هدیه ای است که مرد برای همسر آینده تعیین می کند و علاوه بر آنکه مهر و محبت خود را نثار همسر می کند و موجب تقویت بنیان خانواده می گردد، ذخیره ای مالی و مادی برای زن است تا نسبت به وضعیت آینده اقتصادی خود اطمینان داشته باشد.

البته متاسفانه بعضی ها با ایجاد انحراف در این قانون صحیح ، هدف اصلی این حکم الهی را عملا دگرگون می­کنند.
شایان ذکر است ، شبکه من وتو با وجود آنکه رسوم زشت غربی همچون روابط نامشروع را ترویج می کند اما وقتی نوبت به احکام اسلامی می رسد حتی احکامی را که فوائد و خوبی های آنها کاملا واضح است را نیز نادیده می گیرد و به مقابله با آنها می پردازد.


من و تو: ترویج همجنس گرایی و قبح زدایی از آن


شبکه من وتو در تاریخ 20/4/90در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.



یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند.

 
من و تو: می توان شیعه بود و مشروب هم خورد

شبکه من وتو در تاریخ21سپتامبر(30شهریور) در یکی از برنامه های خود میهمانان این برنامه را که به رقص و پایکوبی و همچنین خوردن شراب مشغول بودند شیعه معرفی کرد.



این برنامه از 4نفر میهمان زن و مرد تشکیل می شد که به طور مکرر رقص مختلط آنان نشان داده می شد و متاسفانه در پشت سر این افراد تابلویی نصب بود که بر روی آن نام مقدس امام علی(ع)نقش بسته بود.

به نظر می رسد این برنامه با نشان دادن مکرر رقص و مشروبات الکلی همراه با تابلوی یا علی(ع)مدد به دنبال این است تا به مخاطبین ایرانی خود که اکثرا شیعه هستند القاء کند که می توان مشروب خورد و با زن نامحرم رقصید و شیعه هم بود!؟ که این همان اسلام التقاطی است که غربی ها به شدت دنبال ترویج آن هستند می باشد.

ضمن آنکه این شبکه تلاش دارد با نشان دادن هر چه ایرانی تر و اسلامی تر نشان دادن فضای ضد دینی برنامه های خود تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین داشته باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۷ ] [ احد احدی ]


* قبل از واکنش نشان دادن به طرف مقابل، تا عدد ۱۰ بشمارید.

* مکانی را که در آن قرار دارید، ترک کنید تا خشم شما فروکش کند

* قبل از حرف زدن فکر کنید تا بعد از حرفی که می زنید پشیمان نشوید.

* به ورزش هایی مانند پیاده روی بپردازید. فعالیت جسمی ترشح هورمون ها را افزایش می دهد و این امر در کنترل خشم  موثر است.

* قبل از واکنش نشان دادن، به وضعیتی که پیش آمده است کمی فکر کنید.

* به جای آن که روی مشکلی که پیش آمده است متمرکز شوید، در پی راه حل آن باشید.
* کینه توزی تاثیرات بسیار منفی دارد، بنابراین بخشنده باشید و درگیری پیش آمده را فراموش کنید.
* به افرادی که در زندگی شما اهمیت دارند فکر کنید و به خاطر موضوع کم اهمیت یا فردی که در زندگی شما نقشی ندارد از کوره در نروید.
* گذشته ها را به یاد طرف مقابل نیاورید.
* با بالا بردن صدا مشکل پیش آمده حل نمی شود. با صدای آرام هم می توان همه نوع مشکل را حل کرد.
* خودخوری و سرکوب خشم برای سلامت مضر است.

* انتظارات غیرواقعی نداشته باشید و قبول کنید که هیچ گاه دو نفر نمی توانند مثل هم باشند.
* نظر و عقیده فرد مقابل را نیز در نظر بگیرید.
* سعی کنید با تنفس عمیق خود را  آرام کنید.
* دوش گرفتن یکی از راه های موثر فروکش کردن خشم است.
* در صورت جدی شدن دعوا، با گفتن یک لطیفه و طنز فضای مشاجره را عوض کنید



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۷ ] [ احد احدی ]

بـه سلامتـی تـو ...

(جملات زیبا و پرمعنی)
به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره ...
.
به سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه ...
.
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست ...
.
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن ...
.
به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن ...
.
به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه ...
.
به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست ...
.
به سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه ...
.
به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه!
.
به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند ...
.
به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد !
.
به سلامتی کسی که دید بغلیش تو تاکسی پول نداره
به راننده گفت : پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن!
.
به سلامتی بیل! که هرچ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه ....
به سلامتی سیم خاردار! که پشت و رو نداره ...
.
به سلامتی اونی که بیکسه، ولی ناکس نیست ...
.
به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه ...
.
به سلامتی حلقه های زنجیر که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی هم دیگه رو ول نمیکنن ...
.
گل آفتابگردان را گفتند:
چرا شبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند ...
.
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه ...
.
به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم ...
.
به سلامتی کسی که وقتی بهش زنگ میزنی و خوابه
ولی واسه اینکه دلت رو نشکنه میگه: خوب شد زنگ زدی؛ باید بیدار میشدم ...

به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری ...
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !
به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطر غروب پاییزه ...
بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا "تومن"
چون هم تو هستی توش، هم من ...

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه ...

به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !

سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ...
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت و بهش فهموند که
همیشه پای یک زن در میان است !
به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !
به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه ...
.
به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد ...
به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده ...
.
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...

به سلامتی نوشابه که خانواده داره و خیلی ها همینش هم ندارن !
به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با یه شلوار کردی دور زد ...
.
به سلامتی سرنوشت که نمی‌شه اونو از سر نوشت ...
.
به سلامتی اون رفتگری که تو این هوای سرد و وانفسای بی عدالتی داره به عشق زن و بچه اش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره ...

به سلامتی اون کارگری که از افتضاح اختلاس 3000 میلیارد تومانی خبر داره اما باز اول صبح بچه شو میبوسه و برای ماهی 200 هزار تومان پول حلال میره سر کار و عرق میریزه ...
.
به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن ...

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن ...

به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین... چون دارم یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !

و در آخر به سلامتی تو، که از همه بهترینی ...



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۰۶ ] [ احد احدی ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب