کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستورالعمل Puran poli برای مبتدیان با نکات و ترفندهای دقیق برای بهترین استفاده. پوران پولی یک نان شیرین محبوب مهاراشتری است که با آرد ، عدس ، جاگی و هل درست می شود. این یک غذای ظریف جشن است و در بیشتر جشنواره هایی مانند Diwali ، Ganesh Chaturthi و Holi ساخته می شود.

 

puran poli چیست؟

پوران پولی نان های تخت سنتی هند است که با عدس طعم دار و شیرین پر می شود. پوشش خارجی آن با آرد گندم یا آرد همه منظوره ساخته می شود.

قیمه را با چانا دال پخته شده (گرم بنگال) تهیه می کنند که با نان شیرین شیرین شده و با هل و پودر جوز هندی طعم دار می شود.

به طور سنتی آن را با کاتاچی آمتی که با معتدل کردن موجودی عدس صاف شده تهیه می شود ، می خورند. همچنین می توان آن را با غلیک ذوب شده یا شیر سرو کرد.

این پست به شما کمک می کند تا پوره پوستی کاملا نازک و نرم با بافت مذاب در دهان ایجاد کنید.

تفاوت ها - puran poli ، bobbatlu ، obbattu

بوبتلو به سبک آندرا بدون زردچوبه ساخته می شود. پوشش بیشتر با آرد گندم کامل ساخته می شود اما به منطقه نیز بستگی دارد. بعضی از مردم آنها را فقط با آرد همه منظوره درست می کنند و شبیه به غذای سبک کارناتاکا است.

Karnataka obbattu بیشتر با آرد همه منظوره و مقدار زیادی روغن برای تهیه خمیر درست می شود. که به نام holige نیز شناخته می شود ، این دست ها کشیده می شوند و رول نمی شوند. اینها از کاغذ نازک و با انواع مختلف پر کردن ساخته می شوند.

باز هم این تنها یافته های من است و از یک خانوار به خانوار دیگر بسیار متفاوت است.

 

طرز تهیه puran poli (عکس های گام به گام)

1. 1 فنجان چانا دال را به اجاق گاز اضافه کنید و خوب بشویید. 2 ½ فنجان آب بریزید و نصف قاشق چای خوری گیوه را اضافه کنید. فشار را برای 5 تا 6 سوت نرم کنید تا نرم شود. در صورت آشپزی در قابلمه فوری ، دکمه پخت فشار را فشار دهید (بالا) و تایمر را روی 10 دقیقه تنظیم کنید.

2. در حالی که دال می پزد ، خمیر را برای پوشاندن درست کنید. 2½ فنجان آرد اضافه کنید. در اینجا من از 2 فنجان آرد گندم و ½ فنجان آرد همه منظوره استفاده کرده ام. اگر نمی خواهید از آرد همه منظوره استفاده کنید ، از 2½ فنجان آرد گندم استفاده کنید. (جزئیات بیشتر در نکات زیر)

3. کمی نمک و ¼ قاشق چای خوری زردچوبه اضافه کنید (اختیاری). با افزودن آب گرم در صورت لزوم شروع به تهیه یک خمیر نرم کنید. من از ¾ فنجان بعلاوه 3 tbsps استفاده کردم. اگر فقط از آرد گندم کامل استفاده کنید به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت.

4. 3 قاشق غذاخوری روغن بریزید و خوب ورز دهید تا خمیر همه روغن را جذب کرده و نرم و نرم شود. اگر با انگشت خود را فشار دهید ، باید به راحتی فرورفت.

5. روی آن را بپوشانید و کنار بگذارید تا وقتی که پوران / پرکن آماده شود. حداقل به 1 ساعت استراحت نیاز دارد. هرچه بیشتر استراحت کند ، نتایج بهتر خواهد بود ، خصوصاً اینکه ما از آرد گندم استفاده می کنیم. همچنین می توانید آن را شب قبل درست کنید و حداکثر 2 روز در یخچال قرار دهید.

چاشنی درست کنید

6. وقتی فشار به طور طبیعی آزاد شد ، درب ظرف را باز کنید. با له کردن بین انگشت شست و انگشت خود بررسی کنید که آیا دال نرم پخته شده است. باید خوب پخته شود و به راحتی له شود. آب کمتری در گلدان برای شما باقی خواهد ماند.

تبلیغات

 

7. این را به صافی منتقل کرده ، خنک کرده و دال را به یک مخلوط کن مخلوط کن اضافه کنید. یک خمیر صاف درست کنید. شما قادر خواهید بود که همه dal را در یک دسته ترکیب کنید. متناوباً ممکن است مثل من از صافی عبور دهید. برای انجام این کار ، با یک قاشق محکم یا فنجان استیل ، آب را روی صافی بمالید. دال صاف را در پایین جمع کنید. توجه داشته باشید که این کمی کار بازویی است بنابراین ممکن است ترکیب را ترجیح دهید.

8. بعد دوباره dal را در همان گلدان قرار دهید. من با مقدار کمی دال آب / انبار روبرو شدم که فقط اجازه دادم در همان ظرف بماند.

9. جاگی را به تابه اضافه کنید. هم بزنید و روی شعله متوسط ​​بپزید تا از پاشیده شدن جلوگیری شود. جگری ذوب می شود و کل مخلوط آب و هوا می شود.

تبلیغات

 

10. کافیست بپزید تا مخلوط کمی غلیظ شود. یک قاشق غذاخوری گیوه را به سمت کناره ها اضافه کنید و بپزید تا زمانی که کل مخلوط شروع به ترک قالب کند.

11. پودر هل را اضافه کنید. می توانید پودر جوز هندی را نیز اضافه کنید (اختیاری). به خوبی مخلوط کنید و هنگامی که قوام ضخیم است اجاق را خاموش کنید ، همانطور که در تصویر زیر دیده می شود. همانطور که خنک می شود غلیظ می شود. در این مرحله باید یک پوران صاف داشته باشید. این را کاملاً خنک کنید.

نورد پولان پولی

12. خمیر را به 12 قسمت مساوی و پوران / قیمه را به 12 قسمت مساوی تقسیم کنید.

13. یک توپ خمیر برداشته و کمی صاف کنید. آن را به آرد آغشته کرده و مقدار زیادی آن را گرد و غبار کنید. من ترجیح می دهم از آرد همه منظوره در اینجا استفاده کنم زیرا آرد گندم آنها را سخت و سخت می کند.

14- با کمک انگشت شست و انگشتان روی هر دو دست ، فرم آن را مانند یک فنجان یا پوره شروع کنید. من حدود 3 تا 4 اینچ ساختم.

15- سپس یک گلوله پوران در مرکز قرار داده و آن را به سمت مرکز عمیق فشار دهید.

تبلیغات

 

16. با زدن ساده کل دست و کشیدن خمیر روی کناره ها ، کناره های فنجان را بالاتر ببرید.

17- هل دادن پوران را به داخل ادامه دهید و خمیر را از طرفین کشیده تا جایی که بتوانید تمام لبه ها را از بالا بیاورید.

18- لبه ها را به هم نزدیک کرده ، به هم متصل کرده و مهر و موم کنید. من هیچ خمیر اضافی را پاک نمی کنم ، در عوض آن را برگردانم. ویدئو را بررسی کنید تا درست شود.

تبلیغات

 

19. این را به آرامی در بین کف دست یا انگشتان صاف کنید تا یک پوره کوچک ایجاد کنید.

20. مقداری آرد را روی صفحه نورد غبارروبی کرده و قرار دهید. همچنین مقداری آرد روی آن بپاشید.

21. به آرامی آن را به اندازه ای که می توانید مواظب باشید پاره نشود ، رول کنید. من رو به 8 تا 9 اینچ می چرخانم. در حالی که از نورد مراقبت می کنید ، این کار را به طور یکنواخت انجام می دهید ، بنابراین همه ی پوست و پوشش به خوبی از طرفین توزیع می شود. اگر می بینید که پولیس خیلی نازک شده و قصد پاره شدن دارد ، مقداری آرد بپاشید و آن را به آرامی لمس کنید.

سرخ کردن / تست کردن

22-یک مشبک را روی شعله متوسط ​​گرم کنید. من همزمان 3 تا 4 پولی درست می کنم و سپس شروع به پخت آنها می کنم. وقتی تابه به اندازه کافی داغ شد ، آرد اضافی پوران پولی را غبار گرفته و آن را به مشبک داغ منتقل کنید.

23- به زودی حباب هایی را روی پولوران مشاهده خواهید کرد. آن را به آرامی به طرف دیگر بچرخانید ، و با کفگیر فشار دهید تا کاملاً پف کند. به همان اندازه که دوست دارید قیمه را بپاشید و بپزید تا زمانی که از لبه ها به طور یکنواخت انجام شود. من برای هر کدام حدود یک قاشق غذاخوری استفاده می کنم.

24. به طرف دیگر تلنگر بزنید و قارچ بیشتری را به دلخواه پخش کنید. آن را در بشقاب سرو بریزید. به اندازه کافی گیاهی را روی گیاه پوران پهن کنید و سپس آنها را روی هم قرار دهید.

با گوشت ، شیر یا کاتاچی آمتی / هالیژ سارو سرو کنید. ما شخصاً عاشق اینها هستیم 

نکات حرفه ای

دال: اگر قصد تهیه کاتاچی آمتی یا holige saaru را دارید پس از 4 فنجان آب برای جوشاندن دال و صاف کردن آن استفاده کنید. برای تهیه amti یا saaru از سهام dal جمع شده استفاده کنید.

اگر می خواهید از تور دال استفاده کنید ، فقط 2 فنجان آب برای فشار دادن پخت و کاهش زمان پخت استفاده کنید.

ژاگری: ژاگی رنگ تیره و ژاگی پودر شده باعث ایجاد رنگ تیره یا قهوه ای می شود. این باعث می شود که کل پولیس از رنگ تیره تری برخوردار باشد بنابراین ممکن است ژاگری رنگ روشن تری را انتخاب کنید.

نکاتی برای ساخت پوشش:

من اغلب انواع مختلف آرد گندم را برای جعبه مدرسه بچه هایم درست می کنم. بنابراین به اشتراک گذاشتن یافته های من در مورد پوشش.

انتخاب آرد : تنها استفاده از آرد گندم باعث می شود که اگر خوب آماده نشوید ، پوشش مغزدار و متراکم تری ایجاد کنید. بنابراین من برای هر فنجان آتا از 1¼ قاشق غذاخوری روغن استفاده می کنم. خمیر را یک شب در یخچال استراحت دهید. قبل از غلتاندن آن را به دمای اتاق برسانید. اگر می خواهید در اینجا فقط از آرد گندم استفاده کنید ، می توانید همین کار را انجام دهید.

اگر برای یک موقعیت خاص درست می کنم ، از 2 فنجان آرد همه منظوره و فنجان استفاده می کنم. این نتایج بهتر از استفاده از آرد گندم کامل است.

به دلایل بهداشتی ، از آرد همه منظوره ارگانیک یا حداقل سفید نشده استفاده کنید و از مایدا معمولی به دلیل سفید شدن خودداری کنید.

من همچنین این موارد را بارها با آرد قنادی سبوس دار یا آرد گندم سفید درست کرده ام. این نتایج بسیار نزدیکی را در استفاده از 1: 1 atta: maida می دهد. برای استفاده از پولارهای نازک تر ، می توانید از آن استفاده کنید.

روغن : استفاده از مقدار کافی روغن برای تهیه خمیر به شما کمک می کند تا با کشش خوب پولسی نازک درست کنید. آن را کاهش ندهید.

زردچوبه هیچ طعم و مزه ای به پوست پوران اضافه نمی کند اما رنگ روشن خوبی به آن می بخشد. این برای بسیاری از مردم یک سنت است و برخی از آن استفاده می کنند زیرا رنگ آن را دوست دارند. اگر دوست ندارید ممکن است از آن بگذرید.

من شخصاً آن را دوست دارم زیرا گاهی اوقات ژاژهای تیره باعث ایجاد صیقل قهوه ای می شود که به نظر جذاب نمی رسد.

 



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۸ ] [ احد احدی ]

دستور تهیه سرخ موز خام تهیه شده به سبک آندرا - یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین دستورهای تهیه موز خام. از موز خام یا چنار به عنوان سبزیجات در جنوب هند برای تهیه باججی موز ، چیپس ، کاری ، خورشت ، کوفتا و سرخ کردن یا تفت استفاده می شود. آنها منبع خوبی از پروتئین و ویتامین ها هستند و سدیم و کالری کمی دارند ، به همین دلیل مواد مغذی نامیده می شوند.

سرخ کردن موز خام را می توان از بسیاری جهات تهیه کرد ، دستور العملی که امروز به اشتراک می گذارم با نسخه aratikaya vepudu که قبلاً به اشتراک گذاشته شد متفاوت است. این یک دستور خانوادگی از مادر من است و همه ما آن را دوست داریم. برای تهیه این سرخ کردن موز خام ملایم گرم و تند ما به مواد خاصی احتیاج نداریم. اما روش سرخ کردن آنها کمی منحصر به فرد است که طعم و مزه عالی به موز خام می بخشد.

این دستور العمل با فلفل قرمز خوب کار می کند ، اما می توان آن را با پودر فلفل قرمز نیز جایگزین کرد و باید همراه با ماسالای گارم اضافه شود. موزهای خام جوان یا لطیف برای تهیه این غذا مناسب نیستند. آنها باید محکم باشند و در شرف رسیدن نیستند.

 

طرز تهیه سرخ کردن موز خام

1. موز را خام پوست بگیرید. به صورت عمودی به نصف برش دهید. آنها را برش بزنید و به یک کاسه پر از آب منتقل کنید. قطعات نباید خیلی نازک و ضخیم باشند.

2. یک رب از فلفل قرمز ، زنجبیل و سیر درست کنید. این را کنار بگذارید.

3. پیاز را در مخلوط کن خرد کرده یا پالس کنید.

4- یک کادای یا تابه عمیق را با روغن گرم کنید.

5. دال اوراد ، خردل و زیره را اضافه کنید. بگذارید دال سرخ شود و کمی سوزانده شود. سیر زنجبیل و رب چیلی را اضافه کنید.

6. سرخ کنید تا زمانی که شروع به گرفتن رایحه خوبی کنید. باید شروع به کمی طلایی شدن کند.

7. آب را از موز خام تخلیه کرده و به کادای اضافه کنید. زردچوبه را اضافه کنید.

8. با شعله متوسط ​​مخلوط و تفت دهید تا تقریباً پخته شوند. مرتبا هم بزنید تا از سوختن جلوگیری شود.

9. نمک را به طور مساوی بپاشید و روی شعله متوسط ​​تفت دهید تا نرم ، پخته و لطیف شود. نمک را اضافه نکنید تا موز تقریباً پخته شود ، در غیر این صورت بیشتر پخته نمی شود.

تبلیغات

 

10. رب پیاز چیلی خرد شده (پالس شده) را اضافه کنید. سرخ کنید تا پیازها کاراملی شوند. قبل از افزودن پیاز مطمئن شوید که موز به خوبی پخته شده است.

11. گارم ماسالا ، پودر چیلی قرمز (اختیاری) را اضافه کنید و روی شعله ملایم تفت دهید تا سفت شود. از آنجا که از فلفل قرمز استفاده شده است می توانید از پودر فلفل قرمز بسیار کمی برای رنگ استفاده کنید. اما من از آنجایی که عطر و طعم چیلی سبز را در این مورد دوست داریم استفاده نکردم.

سرخ شدن موز خام

 

مواد لازم (فنجان ایالات متحده = 240 میلی لیتر)
  • ▢3 موز خام
  • ▢2 نیشگون زردچوبه
  • ▢sp قاشق چایخوری خردل
  • ▢½ قاشق چایخوری زیره یا جیرا
  • ▢1 قاشق چایخوری دفتر داد
  • ▢2 تا 3 فلفل سبز یا قرمز ½ قاشق چایخوری پودر فلفل
  • ▢... زنجبیل اینچ
  • ▢4 حبه سیر
  • ▢1 پیاز بزرگ خلال شده
  • ▢1 شاخه برگ کاری
  • ▢powder به mas قاشق چایخوری پودر ماسالا گارم یا در صورت لزوم
  • ▢2 قاشق غذاخوری روغن

تبلیغات

 

دستورالعمل ها

آماده سازی برای سرخ کردن موز خام

  • پوست موز را بشویید و پوست آن را بگیرید. آن را به صورت عمودی نصف کنید. آنها را برش زده و به یک کاسه آب اضافه کنید.

  • در مخلوط کن ، یک رب خوب از زنجبیل ، سیر و چیلیس درست کنید. برای استفاده بعدی آن را کنار بگذارید.

  • به همان شیشه پیاز و نبض درشت اضافه کنید. این را جداگانه کنار بگذارید.

طرز تهیه دستور تهیه سرخ موز خام

  • به یک ظرف ته سنگین روغن اضافه کرده و آن را گرم کنید.

  • خردل ، زیره ، و دال را اضافه کنید. سرخ کنید تا دال طلایی شود. سپس رب سیر زنجبیل چیلی را اضافه کنید. تفت دهید تا سیر زنجبیل کمی طلایی شود.

  • برش های موز خام آبکش شده را به ماهیتابه اضافه کرده و زردچوبه را بپاشید.

  • روی شعله متوسط ​​زیاد ، آنها را سرخ کنید تا تقریباً پخته شوند. برای جلوگیری از سوختن ، مرتباً هم بزنید. در صورت نیاز کمی بیشتر اضافه کنید

  • شعله را به متوسط ​​کاهش دهید و نمک بپاشید. سرخ کنید تا نرم ، پخته و لطیف شود.

  • پیازچه های خرد شده را اضافه کنید. سرخ کنید تا پیاز شروع به کاراملی شدن یا قهوه ای شدن کند. مرتباً هم بزنید.

  • در صورت استفاده ، گرام ماسالا و پودر چیلی قرمز بپاشید. روی شعله ملایم سرخ کنید تا سفت شوند.

  • سرخ شده موز را به صورت خام با برنج و راسام یا سمبر سرو کنید.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۵ ] [ احد احدی ]
عناصر
  • ▢1 نیزه ترشی شوید شیشه 32 اونس
  • ▢ 1 بسته کول به هر عطر و طعم کمک می کند
  • /3/4 فنجان شکر

دستورالعمل ها


در یک کاسه بزرگ آب ترشی خود را از شیشه تخلیه کنید.
کمک کول و شکر را به آب ترشی اضافه کرده و با هم مخلوط کنید تا حل شود.
دوباره با ترشی داخل شیشه بریزید ، ممکن است کمی آب باقی مانده باشد.
بالا را مهر و موم کنید و تکان دهید.
5-7 روز در یخچال قرار دهید و یک بار در روز تکان دهید.
یادداشت
ما برای این ترشی ها از کمک گیلاس کول استفاده کردیم.
تغذیه


کالری: 588 کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 152 گرم | پروتئین: 1 گرم | چربی: 1 گرم | چربی اشباع شده: 1 گرم | سدیم: 570 میلی گرم | پتاسیم: 60 میلی گرم | فیبر: 1 گرم | شکر: 151 گرم | ویتامین A: 120IU | کلسیم: 27 میلی گرم | آهن: 0.2 میلی گرم
وقتی عنوان کردم که قصد دارم اینها را برای خانواده و دوستانم درست کنم ، نظرات متفاوتی دریافت کردم. بچه های من کاملا عاشق ترشیجات و Kool Aid هستند ، بنابراین آنها از اینکه آنها را امتحان می کردند بسیار هیجان زده بودند!

اگر می خواهید برای این عطر و طعم مقایسه کنید ... اگر واقعاً هر نوع مقایسه ای وجود دارد ، باید یک ترشی شیرین باشد. من یک مکنده بزرگ برای لذت شیرینی ترشی هستم و شیرینی این ترشی های Kool Aid واقعا با آن یکی میخ را به سر می کوبند!

ترشی کول کمک


بنابراین نیازی به گفتن نیست که اینها حافظ ما هستند. آنها میان وعده ای سرگرم کننده و دیوانه وار هستند که می توانید آن را نیش بزنید ، در مکان های مجالس شلاق بزنید تا به برخی از مهمانان نشان دهید یا فقط در آنجا باشید زیرا قبلاً آنها را دوست دارید. مطمئناً یک دستورالعمل آسان.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۵ ] [ احد احدی ]

ترشی IPA و ترشی فلفل دلمه ای


عناصر
  • 12 اونس آبجو IPA
  • 1 فنجان سرکه سیب
  • 1 قند قند
  • نمک 2 Tbs
  • 1 Tbs دانه های فلفل سیاه
  • 5 تا 10 شاخه شوید تازه
  • ½ فنجان یخ خرد شده
  • خیار ترشی 1 پوند (کربی یا پارسی) ، قطعه قطعه شده
  • 1 پوند فلفل کوچک رنگین کمانی شیرین

دستورالعمل ها


در قابلمه روی حرارت زیاد آبجو ، سرکه ، شکر ، نمک و ذرت های فلفل را اضافه کنید. بگذارید تا آرام بجوشد و هم بزنید تا شکر و نمک حل شود و از روی حرارت برداشته شود.
یخ را بهم بزنید. اجازه دهید آب نمک تا دمای اتاق بماند.
خیارها را به ظرف محکم هوا اضافه کنید ، چند شاخه شوید اضافه کنید.
فلفل های رنگین کمان را به یک ظرف جداگانه اضافه کنید ، چند شاخه شوید اضافه کنید.
آب نمک خنک شده را روی خیارها و فلفل ها بریزید ، مطمئن شوید همه سبزیجات غرق شده اند.
قبل از سرو حداقل 24 ساعت خنک شوید. برای نگهداری در قفسه سرد یا قابل نگهداری مناسب باشید.

در قابلمه روی حرارت زیاد آبجو ، سرکه ، شکر ، نمک و ذرت های فلفل را اضافه کنید. بگذارید تا آرام بجوشد و هم بزنید تا شکر و نمک حل شود و از روی حرارت برداشته شود.


یخ را بهم بزنید.

اجازه دهید آب نمک تا دمای اتاق بماند.
خیارها را به ظرف محکم هوا اضافه کنید ، چند شاخه شوید اضافه کنید.
فلفل های رنگین کمان را به یک ظرف جداگانه اضافه کنید ، چند شاخه شوید اضافه کنید.
آب نمک خنک شده را روی خیارها و فلفل ها بریزید ، مطمئن شوید همه سبزیجات غرق شده اند.
قبل از سرو حداقل 24 ساعت خنک شوید. برای نگهداری قفسه سرد یا قابل نگهداری مناسب باشید.
پیشخدمت ، یک زن مسن با لهجه ضخیم بروکلین و موهای بلوند سرخ شده سفید کننده ، هیچ مقاومت من را نداشت ، "اینها بهترین ها در شهر هستند ، غذا بخور"

بنابراین من این کار را کردم ، من مردم را دوست دارم و نمی خواستم او از من عصبانی شود. شگفت زده شدم. هیچ چیز مانند من تا کنون نداشته ام. ترد ، کمی شیرین ، کمی گیاهی و بسیار خوشمزه که کل بشقاب را خوردم. این یک مکاشفه بود. مانند فهمیدن اینکه من از غذاهای چینی متنفر نیستم ، من فقط از لا چوی در قوطی متنفرم یا اینکه واقعاً نارگیل را دوست دارم و از میله های بادام جوی متنفرم.

 



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۴ ] [ احد احدی ]

 

  • 5-7 عدد خیار کوچک ایرانی یا ترشی
  • 1 قاشق غذاخوری توت ارس
  • 3/4 فنجان جین
  • 3/4 فنجان آب مقوی
  • آب 1 آهک
  • 2 قاشق غذاخوری آب گل آهک گل رز

دستورالعمل ها


نوک ساقه را از خیار بشویید و اصلاح کنید. آنها را از طول به نصف برش دهید و سپس دوباره به نصف بریزید. آنها را به طول شیشه خود کوتاه کنید. شما می خواهید که نیزه ها در شیشه قرار بگیرند و در نهایت پس از اتمام کار کاملاً در مایع غوطه ور شوند.
جین ، آب مقوی ، آب آهک تازه و گل رز را مخلوط کنید.
توت ارس را کمی له کنید تا طعم آن آزاد شود. نیزه های ترشی را درون یک ظرف شیشه ای تمیز قرار دهید. شیشه را پر کنید اما آنها را خیلی محکم بسته بندی نکنید.
توت ارس ، و سپس مخلوط مایع را اضافه کنید. اگر نیزه ها کاملاً غوطه ور نیستند ، با آب مقوی بیشتری آن را اضافه کنید.
شیشه را محکم ببندید و در یخچال قرار دهید. بگذارید خیار ترشی به مدت 2 روز قبل از غذا بخورد.

ترشی ها حداقل یک ماه در یخچال نگهداری می شوند.
برای این دستورالعمل باید انواع توت درخت عرعر را انتخاب کنید. می توانید آنها را در فروشگاه های مواد غذایی بهتر یا به صورت آنلاین پیدا کنید. توت درخت عرعر در واقع توت نیست ، بلکه مخروطی کوچک از درخت ارس است.

آنها نوعی عطر و طعم کاج ، مرکبات ، تیز دارند و گرچه ما در ایالات متحده زیاد از آنها استفاده نمی کنیم ، اما در اروپا از آنها به عنوان ادویه استفاده می شود. بسیاری از ما آنها را به عنوان عطر و طعم اصلی در جین می شناسیم. من عطر و طعم و عطر را دوست دارم و این یک ترکیب عالی با ترشیجات است.


 مواد لازم برای ترشی یخچال جین و مقوی


من و شوهرم در طول یک هفته اینها را تست کردیم و کاملاً به آنها علاقه داشتیم! من آنها را در کنار همبرگر کبابی ، هات داگ یا ساندویچ ، با یا بدون کوکتل همراه تصور می کنم. خوب است که جمع آوری آنها بسیار آسان باشد ، زیرا من می توانم چند دسته دیگر را در آینده ببینم!

اگر مثل ما ترشی دوست دارید ، باید سالاد سیب زمینی ترشی من را امتحان کنید ، این یک موفقیت بزرگ برای همه است! و هنگامی که آن را زیر کمربند خود قرار دادید ، به Dill Pickle و Brat Soup من تعلق دارد!

 

  • 5-7 عدد خیار کوچک ایرانی یا ترشی
  • 1 قاشق غذاخوری توت ارس
  • 3/4 فنجان جین
  • 3/4 فنجان آب مقوی
  • آب 1 آهک
  • 2 قاشق غذاخوری آب گل آهک گل رز

 

دستورالعمل ها


نوک ساقه را از خیار بشویید و اصلاح کنید. آنها را از طول به نصف برش دهید و سپس دوباره به نصف بریزید. آنها را به طول شیشه خود کوتاه کنید. شما می خواهید که نیزه ها در شیشه قرار بگیرند و در نهایت پس از اتمام کار کاملاً در مایع غوطه ور شوند.
جین ، آب مقوی ، آب آهک تازه و گل رز را مخلوط کنید.
توت ارس را کمی له کنید تا طعم آن آزاد شود. نیزه های ترشی را درون یک ظرف شیشه ای تمیز قرار دهید. شیشه را پر کنید اما آنها را خیلی محکم بسته بندی نکنید.
توت ارس ، و سپس مخلوط مایع را اضافه کنید. اگر نیزه ها کاملاً غوطه ور نیستند ، با آب مقوی بیشتری آن را اضافه کنید.
شیشه را محکم ببندید و در یخچال قرار دهید. بگذارید خیار ترشی به مدت 2 روز قبل از غذا بخورد.

ترشی ها حداقل یک ماه در یخچال نگهداری می شوند.
اطلاعات تغذیه ای دستور العمل های موجود در این سایت به عنوان حسن نیت ارائه می شود و اگرچه theviewfromgreatisland.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق غذایی دارد ، اما این ارقام فقط تخمین زده می شود.


آشپزخانه مکان خوشبختی من است که در آن با مواد خارق العاده ای که جسم و روح را تغذیه می کنند بازی می کنم. ماموریت من؟ تا شما را در مورد غذای خوب اخراج کنند. دستور العمل های من هرگز گیج کننده و همیشه هیجان انگیز هستند ... تعداد 2،000 مورد در وبلاگ وجود دارد!

   



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۱ ] [ احد احدی ]

در ترشی درست کردن ترشی؟ آیا این حتی منطقی است؟ این ترشی های ترب کوهی بسیار آسان تهیه می شوند ، اما با کمی ادویه ، مواد غذایی به دست خواهند آمد!


عناصر
  
16 ترشی کوچک کربی شسته ، خشک و با انتهای آن اصلاح و به نیزه بریده می شود
  • 1/2 فنجان شکر
  • 2 فنجان آب
  • 1 فنجان سرکه سیب می توانید از سرکه سفید نیز استفاده کنید
  • 2 قاشق غذاخوری نمک ترشی
  • 2 حبه سیر خرد شده
  • 2 قاشق غذاخوری ترب کوهی تازه در دستگاه غذاساز با کمی آب (یا 1 قاشق غذاخوری ترب کوهی آماده)
  • 1 قاشق غذاخوری ادویه جات ترشی جات

دستورالعمل ها


 
شیشه های سنگ تراشی خود را بشویید (به 3-4 مورد نیاز دارید).

(اگر در حال کنسرو هستید ، باید عقیم شوید.)


شکر ، آب ، سرکه و نمک را در قابلمه سس روی حرارت زیاد بجوشانید. در همین حال ، سیر ، ترب کوهی ، و ادویه جات ترشی جات را به طور یکنواخت در کوزه ها اضافه کنید. خیارشورها را محکم درون شیشه ها قرار دهید.

آب نمک در حال جوش را بگذارید ، اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوا وجود ندارد ، درب های آن را محکم پیچ کنید ، خنک کنید و در یخچال قرار دهید. (در این مرحله می توانید خیار شور را نیز بجوشانید و آن را حفظ کنید.)

2 روز صبر کنید تا ترشی های اصلی قرار گیرند. بخور ترشی چند هفته طول می کشد.
عزیزان این آخر هفته دیوانه کننده بود. از خودت برایم بگو! در اینجا نحوه گذراندن تعطیلات آخر هفته من به طور معمول است.

جمعه ها در آنجا می مانم زیرا از هفته خسته شده ام و برنامه های لنگ و محبوب TLC در حال اجرا هستند.

معمولاً شراب وجود دارد. شنبه من زود بیدار می شوم (بخوانید: 9 صبح. بچه ندارم. متاسفم) ، برای شما همه چیز را در وبلاگ یا برای من برای سرگرمی ها طبخ کنید ، کار کنم ، در آنجا یک مهمانی یا دو مهمانی برگزار کنم ، گاهی اوقات من یک فرد تماس گیرنده آقا را فریب دهید تا من را به یک رستوران زیبا برساند ، و سپس یکشنبه فوندای. میموزا یا ماری خونین سخت ترین تصمیمی است که کسی باید در یکشنبه بگیرد.
اما این آخر هفته در سطح دیگری بود. کشیدن Queen Bar Crawl (کلاه گیس!) ، The Victory Club Polo Match (اسب و کلاه!) و پس از آن جشنواره آستین غذا + شراب (غذا! و شراب.) اگر بگوییم تغییرات لباس بیشتر از کنسرت کیتی پری است ، کم بیان کردن من اواخر این هفته عکس ها را به اشتراک می گذارم!

من تعجب آور نیستم که آنقدر خسته هستم (او با قهوه دوم در دست می گوید.) اما مغز من با سرعت کمی کندتر از حد طبیعی کار می کند. بنابراین من برای شما ترشی می آورم.

اما نه فقط هر ترشی.


همانطور که گفتم ، ساخت آنها بسیار آسان است. من از خیارهای کربی یا همان خیارهای ترشی استفاده کردم زیرا اینها خیارهای کلاسیکی هستند که در تهیه ترشی استفاده می شود! اطمینان حاصل کنید که خیارهای سفت را برای تولید ، ترشی و ترشی سفت آغاز می کنید. هیچ کس ترشی لنگی نمی خواهد.

 



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۱ ] [ احد احدی ]

 

  • زمان دقیق
  • 3 ساعت و 40 دقیقه
  • زمان پخت
  • 10 دقیقه
  • کل زمان
  • 3 ساعت و 50 دقیقه

عناصر
  •  
  • خیارهای 2 پوندی که به برشهای 1/4 اینچ بریده می شوند
  • نمک کنسرو 1/2 فنجان
  • 1 فنجان شکر قهوه ای
  • 3 چهارم آب ، تقسیم شده است
  • 1 فنجان شکر سفید
  • 1/2 قاشق چایخوری دانه کرفس
  • 5 فنجان سرکه ، تقسیم شده
  • 1/2 قاشق چایخوری دانه خردل
  • 1/2 قاشق چایخوری زردچوبه

 

دستورالعمل ها

 

  • برش های خیار را در ظرف تمیز ترشی قرار دهید.
  • نمک را روی خیار بپاشید. 2 لیتر آب اضافه کنید بگذارید 2-3 ساعت بماند.
  • زه کشی. کاملاً آبکشی و تخلیه کنید. مایع را دور بریزید.
  • 3 فنجان سرکه و 3 فنجان آب را ترکیب کنید. جوش بیاورید.
  • خیار را اضافه کنید ، بپزید. خیار نباید نرم شود.
  • خوب تخلیه کنید دور ریختن مایع
  • 2 فنجان سرکه و 1 فنجان آب را با مواد باقیمانده ترکیب کنید. 10 دقیقه دم بکشید.
  • خیارهای آبکش شده را اضافه کنید. جوش بیاورید.
  • ترشی گرم و مایع را درون شیشه های داغ بسته بندی کنید و فضای سر 1/4 اینچ را بگذارید.
  • حباب های هوا را بردارید. درپوش های 2 تکه را تنظیم کنید.
  • 10 دقیقه در ظرف آب جوش پردازش کنید.
  • عملکرد 3 پین.

همه افراد نوع ترشی مورد علاقه خود را دارند اما این ترشی های شیرین را تقریباً همه دوست دارند. مطمئناً برای تهیه این ترشی ساندویچ لازم نیست باغچه داشته باشید.

می توانید خیار را در بازار کشاورزان محلی خود برداشت کنید. ما هفته ای یک بار برای بازدید از محصولات تازه باغ ، از خانه خود دیدن می کنیم.

این یک دستورالعمل ترشی شیرین آسان است که باید امتحان کنید. برای تهیه ترشی های خود با لبه موج دار خنک مانند آنچه که روی ترشی های فروشگاهی می بینید ، واقعاً به این هلی کوپتر نیاز دارید.

من واقعاً فکر می کنم ترشی را تردتر می کند.

سطل های تولید تازه در بازار کشاورز

 


آیا می توانید از خیارهای معمولی برای انتخاب استفاده کنید؟


قطعاً می توانید از هر نوع خیاری که در دست دارید برای این دستور العمل ترشی ساندویچ خیار شیرین استفاده کنید. من از هرچه در باغ دارم یا در بازار کشاورزان محلی خود پیدا می کنم استفاده می کنم. اگر خیلی بزرگ باشد ، من آن را کوچکتر می کنم.

اگر دانه وجود دارد ، آنها را برداشته و ترشی نان و کره درست می کنم. اما ، اگر می خواهید در ظرف ترشی شما جا بیفتند ، یک نوع کوچک انتخاب کنید یا آنها را در جوانی انتخاب کنید.

در غیر این صورت آنها را به صورت ورقه ای برش داده و از این طریق ترشی درست کنید. آنها طعم خوشمزه و خوشمزه ای دارند.

ترجیح من این است که از آنها در جوانی استفاده کنم ، اما من قطعاً از ترشی های بزرگتر استفاده کردم که این فقط چیزی است که من داشته ام.

خیارهایی که روی انگور رشد می کنند

 

بهترین خیارها برای انتخاب ساندویچ


نمی دانید چگونه خیار را برای ترشی انتخاب کنید؟ خیلی چیزها به نوع ترشی که درست می کنید بستگی دارد.

اگر در حال ساختن نیزه های ترشی یا ترشی کامل هستید ، می خواهید مطمئن باشید که این ترشی در ظرف شما قرار می گیرد. اگر ترشی خرد می کنید ، به دنبال خیاری با اندازه متوسط ​​باشید.

شما نمی خواهید دانه ها خیلی بزرگ یا برش ها خیلی ریز باشند. اگر عاشق ترشی هستید ، اگر بیش از حد به شما بنزین بدهد ، ممکن است بخواهید به دنبال تنوع بدون آفتاب باشید.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۰ ] [ احد احدی ]

ترشی شوید احتمالاً محبوب ترین ترشی روسی است که معمولاً در هر میز جشن به عنوان بخشی از زاکوسکی (hors d’oeuvres) همراه با گوجه فرنگی ترشی و کلم ترش خانگی وجود دارد. کنسرو سبزیجات در تابستان دلایل تاریخی دارد اما امروزه وقتی می توانید از مغازه ها هر چیزی بخرید باز هم کاری است که مردم انجام می دهند زیرا چیزی مانند ترشی خانگی خوش طعم و ترد وجود ندارد!

یک دستور ساده خانوادگی خیار شور شوید (солёные огурцы) همراه با گیاهان ، سیر و دانه های فلفل دلمه ای. یک پیش غذای سالم ، ترد و گوارا که عاشق آن خواهید شد!

طعم ترشی شوید روسی 

اکنون خیارهای سرانجام در اینجا فصل می شوند ، بنابراین من بسیاری از آنها را خریداری می کنم زیرا متأسفانه مدت زیادی از پایان فصل نمی گذرد. منظور من از "واقعی" ترشی های کوتاه دست انداز و حصیری است که طعم عالی و چیده و تازه ای دارند. من طرفدار خیارهای بزرگ ، پوست ضخیم و آبکی "معمولی" نیستم.

در مورد جنبه بهداشتی ترشی شوید روسی ، آنها به لطف اسید لاکتیک ، که در هنگام جوش زدن (که مخصوصاً در تعطیلات بسیار مهم است - به همین دلیل همیشه در جشن ها سرو می شوند) هضم غذا را تسهیل می کنند و فرایندهای متابولیک بدن را فعال می کنند. ترشی شوید همراه با گوجه فرنگی ترشی ، یک ترکیب سنتی با ودکا سرد است ، در حالی که مایع ترشی شور به عنوان بهترین داروی خماری شناخته می شود ...

یک دستور ساده خانوادگی خیار شور شوید (солёные огурцы) همراه با گیاهان ، سیر و دانه های فلفل دلمه ای. یک پیش غذای سالم ، ترد و گوارا که عاشق آن خواهید شد!

طرز تهیه ترشی شوید روسی


برای شروع ، شما به نوع خیار مناسب نیاز دارید. در حالت ایده آل ، خیار شما باید کوتاه (تا 10 سانتی متر یا 4 اینچ طول) ، ناهموار ، پوست نازک ، حصیری و محکم باشد. این نوع خیارها را خارج از فصل (که ژوئیه - اوت برای اروپا و آمریکای شمالی است) پیدا نخواهید کرد یا اگر بخواهید گران خواهند بود. بنابراین ، بهترین زمان برای تهیه ترشی شوید روسی اکنون است.

ماده مهم بعدی شوید است. شما به کل گیاه از جمله چترها احتیاج خواهید داشت. من شوید را در بالکن می کارم (که برای من بسیار خوب است) اما آن را در مغازه ها و بازارهای روسیه و ترکیه در آلمان نیز دیده ام. اگر نمی دانید از کجا آن را در مکان خود تهیه کنید ، اولین جایی که می توانید به آنجا بروید بازار کشاورزان است.

یک دستور ساده خانوادگی خیار شور شوید (солёные огурцы) همراه با گیاهان ، سیر و دانه های فلفل دلمه ای. یک پیش غذای سالم ، ترد و گوارا که عاشق آن خواهید شد!

بقیه موادی که به احتمال زیاد از قبل در انبار یا آشپزخانه خود دارید. آنها شامل نمک ، گیاهان مورد علاقه شما (من از آویشن استفاده کردم) ، سیر ، برگ بو ، فلفل چیلی ، فلفل دلمه ای و فلفل سیاه است. به طور سنتی ، ترشی شوید روسی با برگ ترب درست می شود که یافتن آن بسیار سخت است ، بنابراین من از آنها استفاده نکردم و تأثیر قابل توجهی بر طعم آن نداشت. در صورت امکان یافتن آنها ، پیشنهاد می کنم از آنها استفاده کنید.

اگر می خواهید ترشی شما بیشتر نگهداری شود ، قبل از ترشی شیشه های خود را استریل کنید. من معمولاً حداقل 15 دقیقه آنها را (همراه با درب) می جوشانم و می گذارم خشک شوند.

یک دستور ساده خانوادگی خیار شور شوید (солёные огурцы) همراه با گیاهان ، سیر و دانه های فلفل دلمه ای. یک پیش غذای سالم ، ترد و گوارا که عاشق آن خواهید شد!

 

کل مراحل ترشی واقعا آسان است.

 

ابتدا باید خیارهای خود را کاملا بشویید و انتهای آن را ببرید. به این ترتیب آنها آب نمک را راحت تر خیس می کنند ، بنابراین ترشی شما زودتر آماده می شود. مرحله بعدی تهیه آب نمک با جوشاندن آب با نمک درشت دریا است. در حالی که آب نمک خود را به جوش آورده اید ، گیاهان را تقریبا خرد کنید ، فلفل چیلی را ریز خرد کنید (فقط به چند برش دیگر احتیاج خواهید داشت) و سیر را برش دهید. خیارها را به یک ظرف شیشه استریل شده منتقل کرده و گیاهان ، خلال های چیلی و سیر ، برگ بو ، فلفل دلمه ای و فلفل سیاه را بین خیار قرار دهید. وقتی آب نمک در حال جوشیدن است ، آن را داخل شیشه بریزید و درب ظرف را ببندید. شیشه را زیر و رو کنید و بگذارید آرام آرام خنک شود (من آن را معمولاً روی کاناپه می گذارم و با پتو می پوشانم). بعد از خنک شدن ، بگذارید حدود 4 روز در یک مکان خنک استراحت کند. ترشی شوید باید تا آن زمان آماده باشد. خواهید دید که وقتی رنگ تغییر می کند آماده می شوند (تصاویر را ببینید). ظرف شیشه ای باز شده را به مدت حدود دو هفته در یخچال نگهداری کنید.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۴۰ ] [ احد احدی ]

 طی چند سال ما اینها یا هیچ ترشی را برای آن درست نکرده ایم. هیچ دلیلی برای خشکسالی ترشی ، به جز شاید تنبلی. خوب ، امسال ما آشپزخانه خود را به "ترشی مرکزی" تبدیل کردیم و شوید ، نان و کره شیرین و این غذای خوشمزه ، مورد علاقه همه ما و بسیاری دیگر از Maritimers ، لیدی آشبورنام ، درست کردیم.

روش مورد علاقه ما برای خوردن این غذاها با تپه ای خامه ای از سیب زمینی له شده است ، اما تقریباً قوام آنها مانند قوام است بنابراین در مورد برگر یا هات داگ نیز عالی خواهد بود.

{محصول نهایی ، همه بطری و آماده برای خوردن ، منظورم این است که برای شام های زمستانی دور نگه دارید!}

یک لذت دریایی کلاسیک!
نوع دستور العمل: متفرقه


عناصر
  •  
  • 6 خیار بزرگ (با دانه های جدا شده پوست و خرد شده به یک تاس ¼ تا ½ اینچ)
  • ¼ فنجان نمک * {جدول یا درشت ؛ یادداشت را ببینید}
  • 4 فنجان پیاز ، ریز خرد شده
  • 2½ فنجان سرکه
  • 2 فنجان شکر
  • 3 Tbsps. ارد
  • 1 قاشق غذاخوری. خردل خشک
  • 1 قاشق غذاخوری. تومری
  • 1 قاشق چایخوری. دانه خردل
  • 1 قاشق چایخوری. دانه کرفس

دستورالعمل ها


خیار و پیاز را به قطعات کوچک برش داده و در قابلمه بزرگی با هم مخلوط کنید. من از غذاساز برای پیاز استفاده می کنم اما خیار را با دست می برم. {به نظر من خیارها برای خرد کردن در پردازنده خیلی ظریف هستند و ممکن است خیلی سریع تبدیل به لپه شوند}.
به خیار و پیاز نمک اضافه کنید و بگذارید یک شب بماند.
روز بعد نمک را آبکش کرده و آبکشی کنید. مواد باقی مانده را اضافه کنید. به مدت 45 دقیقه روی حرارت ملایم بپزید ، اطمینان حاصل کنید که ترشی را مرتب هم بزنید. با احتیاط داخل شیشه های استریل داغ بسته بندی کنید. منتظر "پاپ" شوید ، ذخیره کنید و لذت ببرید!
هر شیشه باز را در یخچال قرار دهید.

امیدوارم که این دستورالعمل را امتحان کنید ، این ترشی ها / دلچسب ها کاملاً بی نظیر و کاملاً خوشمزه هستند!
اگر س anyالی دارید ، لطفاً در پرسیدن دریغ نکنید و من تمام تلاشم را می کنم تا به آنها پاسخ دهم.

{10/30/2013} * من دستورالعمل را به روز کرده ام تا گزینه استفاده از نمک درشت (در مقابل نمک خوراکی) را ارائه دهم. دستورالعمل اصلی نمک غذا را می طلبد اما بعضی از مردم خیار شور را خیلی شور می دانستند. من چندین دستورالعمل مشابه را به صورت آنلاین بررسی کردم و از هر دو نمک استفاده شد. بنابراین به نظر می رسد سلیقه شخصی باشد. با این حال ، من فکر می کنم که نمک ترشی درشت شستشو راحت تر باشد ، شاید باعث شود شور ترشی ها کم تر شوند.

 



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۳۷ ] [ احد احدی ]


طرز تهیه ترشی تند - خیار راحت خانگی یخچال شبانه آماده در کمتر از 24 ساعت!

  •  زمان آماده سازی 15 دقیقه
  •  زمان پخت 5 دقیقه
  •  کل زمان 15 دقیقه
  •  عملکرد 12 وعده (3 فنجان درست می کند)
  •  کالری 5 کیلوکالری


عناصر

 

  • 1 فنجان (یا تعداد انگشت شماری) شاخه شاخه تازه
  • 2 حبه سیر خرد شده
  • 1 قاشق غذاخوری تکه های فلفل قرمز خرد شده
  • 1/4 فنجان پیاز خرد شده
  • 3 فنجان خیار کوچک خرد شده
  • 1 1/2 فنجان آب
  • 3/4 فنجان سرکه سفید
  • 1 قاشق غذاخوری شکر گرانول (یا عسل)
  • نمک کوشر 1 قاشق غذاخوری
  • 1/8 قاشق چایخوری فلفل سیاه

 

دستورالعمل ها


شوید ، سیر ، تکه های فلفل قرمز و پیاز را در یک ظرف بزرگ سنگ تراشی قرار دهید. شیشه را به بالا با خیار پر کنید.
در همین حال ، آب ، سرکه ، شکر ، نمک و فلفل را در قابلمه کوچک روی حرارت زیاد قرار دهید. هم بزنید تا مخلوط جوش بیاید. مایع داغ را روی خیارها بریزید. کمی خنک شوید ، سپس آن را روی شیشه قرار دهید و یک شب در یخچال قرار دهید.
یادداشت
نکات جالب: ما در خیارهای کوچک خوش شانس بودیم تا بزرگترها. اطمینان حاصل کنید که خیارهای شما کاملا با مایع پوشانده شده اند. بسته به شیشه و اندازه خیار شما ، دستور غذا ممکن است کمی بیشتر یا کمتر از 3 فنجان خیار باشد. برای ترشی کم ادویه ، پوسته های فلفل قرمز را کم کنید.
جایگزین های Snappy: به جای شکر ، می توانید از عسل استفاده کنید. به جای یک ظرف بزرگ سنگ تراشی ، می توانید از ظرف بزرگ دیگری استفاده کنید ، اگرچه من پیشنهاد می کنم از پلاستیک استفاده نکنید.
 

 

دستورالعمل ادویه جات ترشی جات ، یک دستورالعمل آسان برای ترشی های تند یک شبه با مواد تشکیل دهنده نه چندان زیاد! نحوه تهیه ترشی شوید یخچالی خانگی یک شبه را بیابید که روز بعد با تلاش بسیار کم آماده است. این ترشی های ساده بسته به سلیقه شخصی شما به راحتی می توانند کم و بیش تند درست شوند.


دستور تهیه ترشی تند امروز برای شما! تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان خیار شور خانگی را بدون کنسرو یا بدون انتظار طولانی برای تبدیل خیار به ترشی درست کرد؟ اگر به شما بگویم که در کمتر از 24 ساعت می توانید خیار شور تند خوشمزه داشته باشید؟ شما عاشق این ترشی های شوید ساده خواهید شد!


دستور تهیه ترشی تند - دستور تهیه ترشی شوید تند خانگی
من خیلی "کنسرو" نیستم. ایکاش بودم. هیچ کس در خانواده واقعا غذای کنسروی ندارد و حالا که پیر شدم به نوعی خودم را از این غذا ترساندم. ایده عدم کنسرو "صحیح" و کشتن همه من را کمی ترساند. هه

بنابراین وقتی من برای اولین بار ترشی یک شبه را امتحان کردم ، می دانستم که برای من هستند. دستور تهیه ترشی خانگی یک شبه چند سال پیش من را به همراه ویدیویی که نشان می دهد ساخت آن آسان است ، بررسی کنید.


چگونه ترشی های تند درست کنیم؟
برای شروع کار با این ترشی های خانگی یک شبه ، چند عدد خیار کوچک ترشی انتخاب کنید. من شخصاً خیارهای لاغر و ریز را که خیلی دانه ندارند ترجیح می دهم. خیارها نیز باید سفت باشند.

در یک ظرف بزرگ مزون (مانند شیشه های کوارتز) ، شوید ، سیر ، پوسته فلفل قرمز و پیاز خرد شده را به ته ظرف اضافه کنید.

تقریباً شیشه را با خیارهای خرد شده پر کنید. آنها را بیش از حد بسته بندی نکنید ، اما تا آنجا که می توانید در شیشه خود قرار دهید.

در یک تابه کوچک آب ، سرکه ، شکر ، نمک و فلفل را بجوشانید. حرارت را خاموش کنید ، سپس مایع داغ را با احتیاط درون شیشه روی خیارها بریزید. مطمئن باشید که مایع خیارها و همه چیز را کاملا غرق می کند.

بگذارید مدتی خنک شود ، سپس قسمت بالایی آن را روی شیشه قرار داده و حدود 12-24 ساعت در یخچال قرار دهید.

من از شکر دانه ریز استفاده کردم اما شما می توانید از عسل هم استفاده کنید. شما می توانید با سایر شیرین کننده ها نیز آزمایش کنید اما من نمی توانم تضمین کنم که آنها چگونه ظاهر می شوند.

برای ترشی شیرین و تند تر ، می توانید شکر یا شیرین کننده بیشتری اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که همه آن در آب و سرکه حل می شود.

 

تا حدی که ادویه باشد ، این ترشی های تند هرچه بیشتر در یخچال باشند ، "داغتر" می شوند. من فکر نمی کردم که آنها واقعاً داغ باشند ، اما آنها قطعاً تند هستند.

اگر در مورد طعم ترشی خیار کمی تردید دارید ، پیشنهاد می کنم برای یک ترشی تند تر و ملایم با حدود 1/2 تا 1 قاشق چای خوری شله فلفل قرمز شروع کنید.

اگر غذای بسیار تند دوست دارید ، ممکن است بیش از 1 قاشق غذاخوری تکه های فلفل قرمز بخواهید. با این حال ، من برای اولین بار از پایین شروع می کنم و کار را بالا می کشم.

اگر شیرینی بیشتر مورد علاقه شماست ، این ترشی های شیرین یخچال خانگی را امتحان کنید.

 

این ترشی ها حداقل به 12 ساعت در یخچال نیاز دارند اما 24 ساعت بهتر است. همانطور که گفتم ، هرچه در کوزه باشند کمی تندتر می شوند.

نیازی به تخلیه مایع یا هر چیز دیگری ندارید. من فقط ترشی ها را با هر چیز دیگری در شیشه می گذارم و از s استفاده می کنم



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۳۷ ] [ احد احدی ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب