کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور العمل bandar laddu که به عنوان thokkudu ladoo نیز شناخته می شود - این محبوب ترین شیرینی های آندرا با یک ذوب خامه ای صاف و خیره کننده در بافت دهان است که می تواند هرکسی را WOW کند. بندر نام مکانی است در آندرا پرادش که از آنجا که این لادوها از آنجا منشأ گرفته اند Machilipatnam نامیده می شود. این نردبان به صورت تجاری فروخته می شود و بندرت در خانه ساخته می شود.

ذوب خامه ای مناسب در بافت دهان از کوبیدن مخلوط در یک گلدان سنگی مناسب حاصل می شود. اگرچه روشهای کوتاه کوتاهی برای ساخت اینها وجود دارد ، اما نتایج خوبی ندارند. این دستورالعملی است که من از بزرگانم در خانواده دریافت کردم و بیش از 2 دهه است که دنبال می شود و در عروسی ها و سایر مناسبت های فرخنده تهیه می شود.

با توجه به دستورالعمل ، اگر دقیقاً دنبال شود ، بندر نرگس تولید می شود که فقط با بهترین بافت خامه ای صاف و عطر و بویی عالی از پودر گل و هل در دهان ذوب می شود. این سومین تلاش من است که بدون کمک کسی این دستور را امتحان می کنم و اصلاً دشوار نبود. آنها بسیار خوشمزه و عالی شدند.

تبلیغات

دستورالعمل را می توان به قسمت تقسیم کرد و همانطور که من انجام دادم می تواند در 2 روز متفاوت انجام شود. کاراپوسا را ​​می توان در روز اول و بقیه را در روز دوم ساخت

یادداشت ها:
1. شربت قند در یک رشته قوام ، در غیر این صورت نردبان می تواند صاف شود یا ممکن است خوب متصل نشود
2. در مرحله 12 با احتیاط از ghee استفاده کنید ، در غیر این صورت لادوس شما صاف می شود

طرز تهیه بندر لادو یا توکودو لادو

1. بزان را فقط با آب کافی مخلوط کنید تا خمیر سفت شود. وقتی لمس می کنید خمیر باید سفت باشد و چسبناک یا مرطوب نباشد در غیر اینصورت وقتی کاراپوسا را ​​سرخ می کنید تمام قارچ را جذب می کند.

2. یک تابه عمیق را با 1 فنجان گلدان گرم کنید.

3. قالب موروکو یا پرس چکالی خود را چرب کنید. بخشی از خمیر را بردارید و قالب را پر کنید یا فشار دهید.

4. هنگامی که غزه داغ است ، شعله را به متوسط ​​کاهش دهید و خمیر را درون گلدان فشار دهید و سرخ کنید تا پوسته شود. رنگ کاراپوسا نباید تیره شود. برای بدست آوردن رنگ مناسب ، باید گرما را کم کرد و آنها را نیمه سرخ کرد و سرخ کرد تا پوسته شوند. بنابراین موارد به دست آمده باید دارای رنگ روشن و قهوه ای و در عین حال پوسته ای نباشند. عکسها را بررسی کنید

5- اینها را به الک یا سینی تهویه شده منتقل کنید. سرخ کردن را تمام کنید تا خمیر تمام شود و آنها را تکه تکه کنید. ذخیره سمت چپ بیش از ghee.

6. در همین حین این کاراپوسا خرد شده را در گلدان یا مخلوط کن سنگی بزنید تا به یک پودر خوب تبدیل شود. در صورت نیاز می توانید قطعه بزرگ باقی نمانید ، می توانید از غربال با سوراخ های بزرگ برای از بین بردن قطعات استفاده کنید. کل کارا را به 2 دسته تقسیم کنید و آنها را بکوبید. اجازه ندهید مخلوط شما گرم شود در غیر این صورت مانند یک وعده غذایی مغز آجیل می شود ، شروع به ترشح قارچ می کند. پس چند دقیقه استراحت کنید و این کار را تکرار کنید. مخلوط پوند را آماده نگه دارید.

7. جاجری و آب را به یک تابه اضافه کنید و آن را کاملا ذوب کنید و فیلتر کنید تا آلودگی ها از بین برود.

8. این را به ظرف برگردانید و تا یک رشته قوام بجوشد.

9. وقتی شربت به یک قوام رشته رسید ، آرد پوند را اضافه کنید. اجاق گاز را خاموش کنید و خوب مخلوط کنید تا توده هایی از بین بروند. این را کنار بگذارید تا خنک شود

10. پس از خنک شدن می توانید مخلوط خشک را مشاهده کنید ، دوباره آن را به صورت دسته ای بکشید

11. شکر اضافه کنید. برای سومین بار بصورت دسته ای دوباره آن را بکوبید.

12. غلی را که پس از سرخ کردن کارا باقیمانده گرم کرده ، آجیل و کشمش را سرخ کرده و این را به مخلوط ریخته ، شکر سنگ را نیز اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و نردبان درست کنید. در صورت نیاز ، قیمه ذوب شده گرم تری اضافه کرده و گلوله ها را درست کنید.

13. مهمترین مرحله ، هر بار کف دستان خود را با گری به طور سخاوتمندانه چرب کرده و نردبان را بچرخانید ، هر کدام حداقل برای چند ثانیه. این به ایجاد یک بافت صاف کمک می کند.

14. یک پارچه ماسلین تمیز بردارید و یک بار یک لادو قرار دهید و آنها را بهمراه پارچه بپیچید درست مثل این که لادوها را بپیچیم. این یک مرحله اضافی است که ما دنبال می کنیم وقتی مخلوط را در یک مخلوط کن برقی می کوبیم و نه در یک گلدان سنگی. بعد از چند ساعت صاف تر به نظر می رسند.


حدود 2 هفته در ظرف شیشه ای هوا نگه دارید. اگر در یخچال نگهداری شوند به مدت یک ماه خوب خواهند ماند.

 

 

 

 

 

 

 

برای بهترین نتیجه ، عکسهای مرحله به مرحله بالای کارت دستورالعمل را دنبال کنید

 

مواد لازم (فنجان ایالات متحده = 240 میلی لیتر)
  • ▢300 گرم بسان / آرد نخود / پوندای سناگا (بهترین کیفیت که بوی تازه دارد)
  • ▢300 گرم ژاگرا ، سفید رنده شده (ژاگی که رنگ آن کم است) (2 فنجان رنده شده)
  • ▢½ فنجان آب برای شربت جاگری
  • ▢½ فنجان شکر
  • ▢¼ قاشق چایخوری پودر هل
  • ▢1 تعداد انگشت شماری کاشو و کشمش (من کشمش استفاده کنید)

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۲:۱۸ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب