کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور غذای سرخ ماهی آندرا - دستور العمل های ساده ماهی ماهی که روی توری یا طاووس درست می شود. روش های زیادی برای سرخ شدن ماهی وجود دارد ، من در این پست 2 دستور غذا را به اشتراک گذاشته ام. دستور تهیه ماهی سرخ ماهی آندرا که از ماهی چرخ شده تهیه شده در نیمه دوم این پست است.

 

روش 1 - ماهی ماهی ساده

1. مقداری نمک به ماهی اضافه کرده و آن را بشویید. آب را کاملاً تخلیه کنید. من از یک فیله به وزن 250 گرم استفاده کرده ام. اگر از ماهی بیشتری استفاده می کنید می توانید مقدار مواد را به تناسب افزایش دهید. از مواد پودر ماسالا ، پودر چیلی قرمز و خمیر سیر زنجبیل برای استفاده در مارینینگ استفاده نکنید. مزه آن تلخ خواهد شد. برای افزودن ادویه ، در مرحله 5 پودرهای ادویه بیشتری بپاشید.

تبلیغات

2. یک رب از نمک ، پودر چیلی قرمز ، ماسالای گارم ، زردچوبه و آب لیمو درست کنید. با این کار مارینیت کنید. فقط 10 دقیقه کنار بگذارید.
3. یک تشتک سنگین را با 1 قاشق غذاخوری گرم کنید. روغن یا گیاهی در صورت سرخ شدن از روغن استفاده کنید. در صورت سرخ شدن در تابه ، برای داشتن طعم آندرا ، از گیاه ghee استفاده کنید. برای گرفتن طعم کرالا از روغن نارگیل استفاده کنید. اما هر روغنی نیز همین کار را خواهد کرد.

4. می توانید سرخ کنید کم عمق ، سرخ کنید یا تفت دهید ، بر این اساس از روغن استفاده کنید. من پیشنهاد می کنم از یک تابه کوچک استفاده کنید ، بنابراین می توان از روغن کمتری برای سرخ کردن استفاده کرد.

5. وقتی روغن فقط به اندازه کافی داغ شد ، ماهی را درون روغن قرار داده و روی شعله متوسط ​​سرخ کنید. بعد از 3 تا 4 دقیقه آن را تلنگر کنید و سپس سرخ کردن را تکرار کنید. وقتی تقریباً تمام شد ، مقداری برگ کاری اضافه کنید و تفت دهید. این عطر و طعم به ماهی می بخشد. اگر در حال تفت دادن هستید و می خواهید ماهی تند درست کنید ، اکنون مقدار بیشتری پودر چیلی قرمز ، پودر فلفل یا ماسالای گارم بپاشید (نه برای سرخ کردن یا سرخ کردن کم عمق).

6. آن را روی یک کاغذ جاذب تخلیه کنید. اجاق گاز را خاموش کنید. ماهی ماهی آماده است. با گوه پیاز تزئین کرده و سرو کنید.

روش 2 - ماهی ماهی آندرا

نسخه های مختلفی از دستور تهیه ماهی ماهی آندرا وجود دارد ، اما این روش چندین دهه است که در خانواده من انجام می شود. این دستور العمل ، از نظر طعم و مزه ، همه دستورهای دیگری را که امتحان کرده ام و چشیده ام ، مغلوب می کند.

ماهی ابتدا کوره شده و در یخچال نگهداری می شود تا تقریباً 8 ساعت یا تا روز بعد در آب گوشت خیس بخورد یا مارینا شود و سپس آن را تفت می دهند. حتی می تواند با لباس های چپ نیز تهیه شود. ما    به مقدار زیاد درست کرده و در یخچال قرار می دهیم. 48 ساعت بعد ، ما قطعات را استفاده می کنیم تا گوشت را تفت دهیم و نبض را نیز به پایان برسانیم.

قبل از اینکه به سراغ دستور غذا بروم ، بگذارید بگویم چرا این طعم عالی دارد. از آنجا که قطعات به مدت چند ساعت در کاری خیسانده می شوند ، تمام طعم ها و طعم های گل مروارید ، پودر چیلی قرمز و ماسالای گارم را جذب می کند. جدا از این ، قطعات به صورت غلیظ ، مقدار زیادی برگ کاری و فلفل تازه آسیاب شده بو داده می شوند که باعث افزایش طعم و مزه می شوند. این باید در زمستان ها امتحان کنید.

* من هرگز این مورد را با ماهی قزل آلا امتحان نکرده ام و ممکن است برای این دستورالعمل مناسب نباشد. افزودن ماسالای گارم ، پودر چیلی قرمز و خمیر سیر زنجبیل اختیاری است. شما می خواهید بیشتر آن را ادویه کنید ، می توانید از آنها استفاده کنید.

مواد لازم
2 قطعه ماهی که  حداقل 8 ساعت در کاری یا پولوسو خیسانده شده است 
2 شاخه برگ کاری
¼ قاشق چایخوری. فلفل تازه آسیاب شده (درشت ترجیح داده می شود)
نمک خیلی کم (که قبلا در کاری نمک شده است)
⅛ قاشق چایخوری رب سیر زنجبیل
1 تا 2 قاشق غذاخوری.
پودر چیلی قرمز Ghee در صورت لزوم (اختیاری)

 

تبلیغات

دستورالعمل ها
را از آب گوشت برداشته و کنار بگذارید. در صورت تمایل می توانید مقداری برگ گشنیز از pulusu اضافه کنید.
یک ظرف نچسب و سنگین ته را با گلدان گرم کنید.
برگ های کاری را اضافه کنید و تفت دهید تا ترد شوند.
رب سیر زنجبیل را اضافه کرده و تفت دهید.

شعله را به بالاترین حد برسانید. ماهی را اضافه کرده و نمک و فلفل کمی بپاشید. حدود 2 دقیقه سرخ کنید.
شعله را به متوسط ​​کاهش دهید. حدود 4 تا 6 دقیقه سرخ کنید.
در صورت تمایل گارم ماسالا ، پودر چیلی را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و از روی حرارت خارج کنید.
با کاری و برنج سرو کنید.

مواد لازم (فنجان ایالات متحده = 240 میلی لیتر)
  • ▢در صورت لزوم روغن یا غلیظ کنید
  • ▢250 گرم فیله یا تکه ماهی
  • ▢نمک را در صورت لزوم
  • ▢2 تا 3 نیشکر زردچوبه
  • ▢1 قاشق غذاخوری آب لیمو یا در صورت نیاز

  • ▢¼ تا 3/4 قاشق چایخوری پودر چیلی قرمز
  • ▢¼ تا 1/2 قاشق چایخوری پودر گارم ماسالا

تبلیغات

 

دستورالعمل ها
  • نمک را به ماهی بمالید و آن را خوب بشویید. کاملا تخلیه کنید. همه مواد را به جز روغن مخلوط کنید. به ماهی بمالید. این را به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید. طعم دهنده ها را به خوبی جذب می کند.

  • یک تابه کوچک را با روغن یا گیوه گرم کنید. وقتی روغن به اندازه کافی داغ شد ، آن را حدود 3 تا 4 دقیقه تفت دهید. سپس آن را به سمت دیگر تلنگر کنید. دوباره سرخ کنید تا کاملا سرخ شود. برگ های کاری را اضافه کرده و تفت دهید تا ترد شود. به دستمال آشپزخانه آبکش کنید.

  • با گوه پیاز سرو کنید.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۱:۳۸ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب