کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور العمل های برینجال - مجموعه ای از دستور العمل های بادمجان یا baingan آسان و خوشمزه. برینجال در سایر نقاط جهان بادمجان یا بادمجان شناخته می شود و در هندی زبان هندی Baingan. نام های دیگر منطقه vankaya در تلوگو ، vangi در marathi و kathirikai در tamil است. این یک سبزی کم کالری با فواید خوب برای سلامتی است و اغلب توسط افرادی که سعی در کاهش وزن دارند ترجیح می دهند.

بادمجان ها سرشار از آهن و مواد معدنی هستند. بنابراین خوب است که آنها را حتی در رژیم های غذایی کودکان نیز بگنجانید. چند نوع مختلف از عروس وجود دارد که فرد می تواند ببیند. خوشمزه ترین بادمجان های بنفش جوان و لطیف هستند که طعم و مزه بی نظیری می دهند.

در غذاهای هندی این به طور گسترده ای استفاده می شود تا انواع غذاهای روزمره مانند ، کاری، سس ، bharta، kootu، salan و غیره آنها توسط یک جمعیت گسترده تر دوست داشت از آنها عملکرد یک طعم و مزه روغنی و همچنین ضخیم شدن ظروف مانند خورش به عنوان ما در تلوگو با pulusu تماس بگیرید

تبلیغات

برنجین های پر شده یکی از محبوب ترین غذاهای هندی است. تقریباً در همه غذاهای منطقه ای به طور مشابه تهیه می شود. Gutti vankaya ، Enne kathirikai ، Bharwa baingan برخی از نام های معمول در پرتغال های پر شده هستند.

حمام ونگی یکی از محبوب ترین دستورهای تهیه غذاهای برنجی از کارناتاکاست که در آن برنج ساده با ادویه جات ترشی جات ادویه دار معتدل می شود. واناکایا پاچادی یک دستور محبوب چتنی از آندرا است که اغلب در فستیوال ها درست می شود و با برنج ساده ، گیاهی سرو می شود. این شبیه Baingan ka Bharta ساخته شده در شمال هند است.

در هند جنوبی از Biryani با یک نوع سس گوجه فرنگی یا چندین سال لذت می برند. این غذا حتی در برخی از رستوران ها همراه با وعده غذایی بریانی سرو می شود. من برای سهولت همه دستورالعمل های برنجال را که قبلاً در وبلاگ به اشتراک گذاشته شده اند ، گردآوری کرده ام. هر وقت دستور العمل برینجال را به اشتراک بگذارم ، این صفحه به روز خواهد شد.

دستور العمل های برینجال - کاری

- آب گوشت بادمجان سیب زمینی به سبک هند شمالی برای سرو با برنج ، روتی یا phulka. این کاری پخته شده آهسته با بسیاری از طعم هایی که از پودرهای ادویه جات ساده استفاده می شوند طعم خوشمزه ای دارد.

 - یکی از محبوب ترین دستورهای غذاهای پر از واناکایا از غذاهای آندرا. گندم غلیظ بسیار خوشمزه که می توان آن را با برنج ، روتی یا پاراتا سرو کرد. این شبیه به bharwa baingan یا ennegayi تهیه شده است.

 برای سرو با بریانی. موادی مانند دانه کنجد ، بادام زمینی و نارگیل باعث می شود که سس گوجه فرنگی بسیار خوشمزه ، غنی ، مغزدار و خوش طعم باشد.

 ساده بدون مخلوط کردن ، آسیاب کردن و غیره به خوبی با برنج و روتی همراه است.

 - یکی دیگر از دستورهای سنتی وانکایا که با دانه های خشخاش درست می شود.

تبلیغات

- برنج گیاه تخم مرغ به سبک کارناتاکا. این حتی در جعبه ناهار هم خیلی خوب پیش می رود. برای تهیه این حمام ونگی ، بادمجان ها را در پودر ماسالای حمام وانگی تفت داده و سپس برنج پخته شده را با آن مخلوط می کنند.

دستورالعمل های برنجال - کاری خشک یا سرخ کردن

 - تفت خشک بادمجان ها با قیمه بادام زمینی ادویه دار ساخته شده به سبک آندرا. این به خوبی با برنج ساده یا حتی روتی مناسب است. می توان آن را در جعبه دفتر یا مدرسه بسته بندی کرد.

 

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۰:۵۰ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب