کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور پلوائو سیب زمینی یا پلوائو سیب زمینی - یک دستورالعمل آسان آلائو پولائو ، مناسب برای جعبه ناهار یا یک وعده غذایی سریع مخصوصاً در زمان موسمی ، به اشتراک بگذارید . می توان آن را فقط در 30 دقیقه درست کرد و بیشتر شبیه یک پولیائوی سریع است که کمی ادویه جات هندی در آن دیده می شود. دستور العمل های سیب زمینی یکی از غذاهای مورد علاقه کودکان است ، بنابراین باید جعبه مدرسه بچه ها را امتحان کنید.

 

برنج سیب زمینی کاملاً شبیه حمام ماسالای سبزیجات من است که با گل کلم درست می شود ، اما پودر ادویه ای که در اینجا استفاده می شود یک ماسالای گارم پنجابی ساده است. می توانید از هر نوع ماسالای خوش طعم گارم یا حتی پودر ماسالای بریانی استفاده کنید.

 

طرز تهیه دستور پلوائو یا آلو پولائو سیب زمینی

1. بدون اینکه آن را له دار کنید شسته و بپزید. من به طور کلی برای تهیه ظروف برنج متنوع ، برنج را با آب زیادی در یک ظرف قابلمه می پزم. بعد از پخت و خنک شدن برنج را در آبکش خالی کنید.

2. در حالی که برنج پخته ، پوست و مکعب سیب زمینی را بسیار کوچک کرده و به آب اضافه کنید. مکعب ها کوچکتر ، سریعتر برشته می شوند. پیازها را ورقه ورقه کنید.

3. روغن را در یک ظرف پهن گرم کنید ، ادویه های خشک را اضافه کرده و تفت دهید تا شروع به صدا کردن کند

4. سیر یا زنجبیل و پیازهای خرد شده را اضافه کنید. تفت دهید تا پیازها نرم شوند. یک تا دو دقیقه سرخ نکنید در غیر این صورت بعداً سوخته می شوند.

5. سیب زمینی را اضافه کرده و تفت دهید تا خوب پخته و بو داده شود. در آن زمان پیازها نیز مانند پیازهای سرخ شده ای می شوند که ما برای بریانی استفاده می کنیم.

پودرهای ادویه را برای تهیه پالائو سیب زمینی تهیه کنید

6. پودر چیلی قرمز ، ماسالای گارم ، زردچوبه ، نعناع و نمک را بپاشید. همه چیز را خوب مخلوط کنید تا معطر شود.

7. این مرحله اختیاری است ، برای پیگیری اگر سیب زمینی شما هنوز پخته نشده است. آب خیلی کمی اضافه کنید و هم بزنید. روی آن را بپوشانید و بپزید تا سیب زمینی ها پخته شوند. دیگر نباید رطوبت باقی بماند و قبل از رفتن به مرحله بعدی باید مخلوط نسبتاً خشک شود.

8- برنج پخته شده را سریع به ظرف اضافه کنید در غیر این صورت ماسالا می سوزد. خوب مخلوط کنید. برنج سیب زمینی را با یک سالاد ساده رایتا یا سبزیجات سرو کنید.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۰:۲۹ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب