کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور پخت کلم - یک برنج سرخ شده بسیار ساده که فقط از کلم و نخود استفاده می شود. طعم این کلم کلم با طعم های بسیار خوب کلم سرخ شده و سیر بسیار خوشمزه است. بدون استفاده از سس ، این واقعاً هرکسی را با عطر و طعم و طعم بی نظیری که از کلم سرخ شده نرم و ترد حاصل می شود متعجب می کند.

بعضی اوقات غذای خود را به غیرمعمول ترین روش ها می پزم و این یکی از آنهاست. با این کار شما به چیز دیگری احتیاج ندارید. اگر تخم مرغ می خورید ، می توانید از آن استفاده کنید.

من این کار را اغلب در خانه با استفاده از کلم به تنهایی و بدون هیچ گونه سبزیجات دیگری انجام می دهم زیرا در واقع به هیچ گونه افزودنی دیگری احتیاج ندارد. این بار از نخود سبز استفاده کردم تا کمی رنگارنگ شود و بتوان از آن چشم پوشی کرد.

تبلیغات

 

اگر مقداری برنج پخته و خنک داشته باشید ، تهیه این برنج کلم سریع است. من معمولاً آن را تازه و خنک می پزم.

می توانید برنج را در اجاق گاز یا قابلمه بپزید. لطفا توجه داشته باشید که برنج پخته شده باید به صورت دندانه ای یا دانه ای باشد و نرم و نرم نباشد.

 

طرز تهیه برنج سرخ شده با کلم

1. کلم را به چهار چهارم برش دهید و حدود 10 تا 15 دقیقه در آب گرم نمک بپاشید. آنها را چندین بار در آب شیرین بشویید. آب را کاملاً تخلیه کنید. هسته و قطعات سخت را بردارید.

برش ها را خرد کرده و سپس به دلخواه خرد کنید. یک غذاساز کار را راحت می کند ، اگر یکی از آن را دارید می توانید از آن استفاده کنید. برای تهیه یک برنج سرخ شده خوب ، اطمینان حاصل کنید که در کلم خرد شده آب قطره ای وجود ندارد در غیر این صورت آب وهوایی می شود. این را کنار بگذارید.

2. برنج را با شستشو ، خیسانده و بپزید و کاملاً سرد کنید. بیش از حد نپزید و برنج را له کنید.

3. روغن زیتون را به یک ووک یا تابه داغ اضافه کنید. اگر ووک ندارید از یک ظرف پهن استفاده کنید ، ممکن است یک ظرف کوچک گزینه خوبی برای سرخ کردن کلم نباشد.

4. چیلی و سیر شکاف خورده شده را اضافه کنید. تفت دهید تا بوی سیر خوب شود. من همچنین یک انیسون کوچک ستاره ای و یک رشته گرز اضافه می کنم ، آنها طعم بسیار خوبی به برنج می دهند. برای اینکه گرما طعم ملایم برنج داشته باشد به اندازه کافی از چیلی استفاده کنید.

5. اطمینان حاصل کنید که شعله روی زیاد قرار گرفته است. وقتی سیر معطر شد ، کلم و نخودفرنگی را اضافه کنید. اگر دوست دارید از پیاز استفاده کنید ، می توانید ابتدا آن را اضافه کرده و تفت دهید تا صورتی شود.

6. 2 تا 3 دقیقه سرخ کنید. سرکه اضافه کنید.

7. سرخ کردن را ادامه دهید تا کلم کمی طلایی و لطیف و در عین حال ترد شود. این فقط 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. الان کلم بوی خیلی خوبی می دهد.

تبلیغات

 

8. سس سویا بریزید (اختیاری). برنج را اضافه کنید ، نمک و فلفل بپاشید.

9. همه چیز را خوب مخلوط کرده و به مدت 2 تا 3 دقیقه سرخ کنید. اگر برای جعبه ناهار درست می کنید ، پیشنهاد می کنم زیاد سرخ نکنید. فقط یک دقیقه سرخ کردن کافی است.

برنج سرخ شده کلم خوشمزه آماده است.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۰:۲۷ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب