کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

برنج سرخ شده سیر فلفلی نوعی تغذیه با برنج سرخ شده پایه گیاهی از غذاهای چینی هندو است . به نظر می رسد معطر ، ملایم گرم ، تند و خوشمزه است. در رستوران های چینی هند کاملاً مشهور است و در همان خط نودل سیر فلفل درست می شود.

به همین ترتیب این برنج سرخ شده به یک غذای فرعی احتیاج ندارد زیرا خوشبو ، ادویه دار و به تنهایی سرو می شود. اما طرفهایی مانند مرغ چیلی ، مرغ سیر ، قارچ چیلی یا هر نوع غذای مخصوص چینی هندو بسیار مناسب این برنج است. اگر یک غذای فرعی دارید ، می توانید از سبزیجات مخلوط موجود در این دستور غذا صرف نظر کنید. برنج همچنان عالی خواهد بود.

 

تبلیغات

 

طرز تهیه برنج سرخ شده سیر چیلی

1. سیر و فلفل قرمز درست کنید. سیر را نگینی خرد کنید و با قیچی غذا ، فلفل قرمز را از بین ببرید تا ورقه ورقه شود. شما همچنین می توانید این هر دو را مخلوط کرده و یک خمیر سیر فلفل درست کنید و در دستور غذا استفاده کنید. اگر برنج سرخ شده بسیار معطر را دوست دارید ، پیشنهاد می کنم یک خمیر درشت را در یک گلدان دستی یا مخلوط کن خرد کنید. از آنجا که من بچه های کوچکی در خانه دارم ، آنها را خرد نکردم.

2. برنج را حدود 30 دقیقه بشویید و خیس کنید. آشپزخانه را بپزید. کنار بگذارید تا کاملا خنک شود.

3. روغن را در ووک یا ماهی تابه گرم کنید ، فلفل قرمز و سیر را بهمراه یک عدد چیلی قرمز شکسته تفت دهید و فقط 1 دقیقه تفت دهید. این کار را روی شعله زیاد انجام ندهید و نباید بیش از حد بپزد. این ممکن است به طعم تلخ منجر شود.

4. پیازهای نازک یا سفید پیاز را اضافه کنید. از این به بعد روی شعله بالا تفت دهید.

5. وقتی پیازها کمی صورتی شدند ، بقیه سبزیجات را اضافه کنید. من از هویج ، فلفل دلمه ای ، لوبیا و گل کلم استفاده کرده ام. همچنین می توانید از کلم ، جوانه لوبیا و غیره استفاده کنید.

6. وقتی سبزیجات کمی ملایم یا نیمه پخته شدند ، سس سویا اضافه کنید.

7. سرکه و شکر اضافه کنید. یک دقیقه تفت دهید.

تبلیغات

 

8. برنج و نمک خنک شده را اضافه کنید. من هم ترجیح می دهم الان کمی روغن زیتون اضافه کنم. اگر سبزی کرفس یا پیازچه دارید می توانید هم اکنون آن را اضافه کنید.

9. 2 دقیقه مخلوط کنید و سرخ کنید.

گرم سرو کنید.

لطفاً مقداری را که در تابه می بینید اندازه گیری نکنید ، من دستور تهیه را برای تهیه 4 وعده دو برابر کردم.

 

 
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۰:۲۶ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب