کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

Bellam paramannam یک غذای سنتی است که در بیشتر خانه های آندرا در طول جشنواره های makara sankranti (جشنواره پنگال) ، varalakshmi vratam ، lakshmi puja و navratri puja درست می شود. در بعضی مناطق به آن سانکرانتی پونگالی یا بللام پونگالی نیز گفته می شود. این به طور خاص برای جشنواره Sankranti آماده شده است.

 

من فقط دستور مامانم را دنبال می کنم و تعجب می کنم که آیا نسخه دیگری برای ساخت این پارامانام بلام وجود دارد؟

در طول آماده سازی غذاهای جشنواره ، اولین کاری که صبح باید انجام دهید این است که شربت جاگری درست کنید و در حالی که آماده سازی های دیگر را ادامه می دهید آن را کنار بگذارید تا خنک شود.

تبلیغات

 

از آنجایی که افزودن شربت گرم به هر payasam یا paramannam خواهد شیر دلمه و خراب کردن ظرف. بنابراین همیشه اطمینان حاصل کنید که شربت جاگه شما تا دمای اتاق خنک است.

این دستورالعمل یک شیرینی بسیار خامه ای ، خوشمزه و خوشمزه ارائه می دهد. اگر از رژیم کم چربی استفاده می کنید ، می توانید شیر کم چربی را جایگزین کنید و غزه را کاهش دهید.

 

آماده سازی

1. برنج و دال را حداقل برای 15 تا 30 دقیقه خیس کنید.

2. در صورت داشتن ژاگری که تمیز و بدون هرگونه سنگ یا ناخالصی است ، می توانید مستقیماً مرحله 6 را رد کرده و شروع کنید. در غیر این صورت تهیه شربت را اینجا دنبال کنید. آب را به اندازه کافی اضافه کنید تا ژاگری را در ظرف ته سنگین غوطه ور کنید. داغ شوید تا کاملا ذوب شود.

3. آوار را فیلتر کرده و بردارید.

4. ظرف را بشویید و شربت فیلتر شده را به ظرف انتقال دهید ، آن را بجوشانید تا کمی غلیظ شود. به یاد داشته باشید که با خنک شدن ضخیم تر می شود.

5. این را به یک کاسه وسیع منتقل کرده و برای خنک شدن آن را تا حدی در آب سرد یخ قرار دهید. مراقب باشید تا آب به شربت نازک نریزد.

طرز تهیه پارامنام bellam

6. با شعله ملایم ، شیر و آب را در قابلمه سنگین ته بجوشانید ، آب برنج و دال را تخلیه کرده و به شیر در حال جوش اضافه کنید.

تبلیغات

 

7. بپزید تا برنج و دال نرم پخته شود. بررسی کنید آیا برنج نرم پخته شده است یا خیر. یک دانه برنج برداشته و آن را له کنید تا پخته بودن آن بررسی شود. اگر قبل از پخت درست برنج شربت اضافه کنید ، برنج سفت می شود و بیشتر پخته نمی شود.

8. شربت جاگری خنک شده را ریخته ، پودر هل را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا جاگی ها به خوبی مخلوط شوند. من از ترس اینکه شیرین نشود بیشتر آشپزی نمی کنم. حرارت را خاموش می کنم و ظرف را روی اجاق گاز می گذارم.

9. در حالی که برنج می پزد ، می توانید سرخ کردن آجیل ها را به پایان برسانید. گلدان را در یک تابه کوچک گرم کنید ، بادام هندی را اضافه کرده و تفت دهید تا کمی طلایی شود ، کشمش را اضافه کرده و روی حرارت قرار دهید. این را به payasam اضافه کنید.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۰:۲۶ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب