کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستور العمل گیاهی بریانی با قابلمه ، زودپز و گزینه های قابلمه فوری.

گیاهی یک غذای برنجی معطر است که با برنج باسماتی ، سبزیجات ، گیاهان و ادویه جات بریانی تهیه می شود. این ساده گیاهی بریانی کاملاً لذت می برد! شما این کار را برای همه چیز ، از وعده های غذایی شلوغ شب گرفته تا شام های خانوادگی در تعطیلات ، دوست خواهید داشت. Biryani جشن عطر و طعم های عجیب و غریب ، رنگ های پر جنب و جوش و رایحه های دلپذیر است که در یک گلدان خوبی تزریق می شود. بنابراین این غذای گیاهی یک شام عالی و دلچسب همراه با برنج معطر ، سبزیجات ، آجیل ترد ، ادویه جات معطر و گیاهان است. این غذایی است که شما اغلب به آن تبدیل خواهید کرد!

 

بریانی یک غذای جشن در بسیاری از کشورها محبوب است. یک بریانی سنتی دارای لایه هایی از گوشت ترشی و برنج معطر ، ترد طبخ شده با پیاز کارامل ، ادویه جات ، گیاهان و شیر تزریق شده با زعفران است. تهیه یک بریانی مناسب ، به ویژه روش سنتی ، به زمان و حوصله نیاز دارد ، زیرا این کار شامل مراحل مختلفی مانند ماریناسیون ، پختن آبگوشت بریانی ، پختن برنج ، لایه لایه و در آخر طبخ احمقانه است.

اما نتایج نهایی ارزش تلاش را دارد زیرا هر لقمه آن طعم فوق العاده خوشمزه ای با طعم های ترکیبی دارد. بیریانی بسیار محبوب است به طوری که گیاهخواران از آن استقبال کرده و آن را برای یک غذای گیاهی تطبیق داده اند.

تبلیغات

 

در هند ، گیاه گیاهی گیاهی یک غذای بسیار رایج است که بارها و بارها در بسیاری از خانوارها تهیه می شود. در رستوران ها نیز انواع مختلف بریانی سبزیجات سرو می شود.

درباره این دستور العمل

این دستور العمل آسان یک راه حل برای اشتیاق به بریانی شماست زیرا به شما نشان می دهد چگونه به راحتی با 2 روش مختلف - یک روش گلدان و روش دم پوکت - سبزیجات فوق العاده خوشمزه را تهیه کنید.

یک روش گلدان برای آنهایی که هفته های شلوغ مشغول کار هستند و ادویه جات را معتدل می کنند ، سبزیجات را تفت می دهند ، برنج و آب را می ریزند عالی است. با یکبار مصرف ، یک گیاه گیاهی خوشمزه و سریع آماده است! این را می توانید در قابلمه ، زودپز اجاق گاز یا قابلمه فوری درست کنید.

دمنوش پخته سبزیجات یک غذای مخصوص است که من بیشتر در آخر هفته ها یا برای جشن ها درست می کنم چون زمان می برد. هر دو این روشها به زمان یکسان آماده سازی نیاز دارند. اما زمان طبخ به طور قابل ملاحظه ای برای dum biryani تغییر می کند ، زیرا ما پیاز سرخ شده را درست می کنیم و ظرف را به آرامی می پزیم تا طعم دهنده ها تزریق شود.

هر دو بریانی به روش خاص خود خوب ظاهر می شوند اما زمان عامل اصلی بسیاری از ما است. بنابراین انتخاب با شما است! با روشی که راحت هستید پیش بروید. اما من یک روز هفته که کار شلوغی داریم و برنامه مدرسه بچه ها را ندارم ، dum biryani را نمی سازم. بنابراین آن را برای روزهای اوقات فراغت رزرو کنید.

تصورات مختلفی وجود دارد که بریانی باید همیشه گوشت در آن باشد و باید کاملاً پخته شود. بسیاری از افراد مانند من ترجیح می دهند یک برگی گیاهی به یک روش گلدان درست کنند زیرا کل فرآیند دام باعث می شود که گوشت به کندی بپزد بنابراین طعم دهنده ها به برنج تزریق می شوند.

اما هنوز یک گیاهی گیاهی کلاسیک است! از نظر طعم و مزه سلطان بریانی های گیاهخوار است.

طرز تهیه وگ گیاهی (دستور 1)

1. 1 فنجان برنج باسماتی را به یک کاسه اضافه کنید و چند بار خوب بشویید تا آب آن پاک شود. آن را به مدت 20 تا 30 دقیقه خیس کنید. در همین حال سبزیجات و گیاهان را بشویید و خرد کنید. بعد از 20 تا 30 دقیقه ، آب برنج باسماتی را کاملاً تخلیه کرده و کنار بگذارید.

همانطور که من دستور غذا را دو برابر کردم ، تعداد تصاویر را دو برابر در تصاویر خواهید دید.

2. یک زودپز را با 1½ تا 2 قاشق غذاخوری روغن یا گیاهی گرم کنید. ادویه کامل اضافه کنید

  • 1 برگ بو
  • دارچین 1 اینچی
  • 3 هل سبز
  • 3 میخک
  • ½ قاشق چای خوری شاهی جیرا (یا دانه های زیره)
  • بادی 1 ستاره (اختیاری است ، اما توصیه می شود)
  • گرز 1 رشته ای (اختیاری)
  • گل سنگی کوچک (اختیاری)

3. وقتی ادویه جات ترشح می شود ، 1 عدد پیاز خرد شده (½ فنجان) و 1 عدد چیلی سبز خرد شده را اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا پیازها طلایی رنگ شوند. مرتباً هم بزنید تا یکدست سرخ شود.

4. بعد 1 قاشق چایخوری رب سیر زنجبیل اضافه کنید. این را به مدت 1 تا 2 دقیقه یا تا زمانی که بوی خام از بین برود ، تفت دهید.

5. 1 فنجان مخلوط سبزیجات خرد شده را منتقل کنید. به مدت 2 تا 3 دقیقه روی شعله متوسط ​​تا زیاد تفت دهید. من از سیب زمینی ، نخود فرنگی ، پیاز ، هویج ، گل کلم و لوبیا فرانسوی استفاده کرده ام.

در صورت تمایل می توانید تکه های سویا را نیز اضافه کنید. برای افزودن تکه های سویا ، آنها را در آب داغ خیس کنید تا نرم شوند. آب را فشار دهید. چند بار بشویید و کاملاً فشار دهید. سپس اینجا اضافه کنید.

تبلیغات

 

ادویه جات اضافه کنید

6. بعد موارد زیر را اضافه کنید

  • 2 قاشق غذاخوری برگ نعنا (پودینا)
  • 2 قاشق غذاخوری برگ گشنیز
  • ½ قاشق چای خوری پودر چیلی قرمز
  • 1/8 قاشق چایخوری زردچوبه
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • ¾ تا 1 قاشق چایخوری گارم ماسالا (یا پودر ماسالای بریانی )
  • 1 گوجه فرنگی ریز خرد شده (اختیاری)
  • 3 قاشق غذاخوری ماست (کشک یا داهی).

7. دوباره 2 تا 3 دقیقه دیگر روی شعله کمی زیاد مخلوط کرده و تفت دهید تا گوجه فرنگی خراب شود. آن را نسوزانید. این مخلوط پس از سرخ شدن معطر می شود. شعله را کم تنظیم کرده و سبزیجات را به یک لایه واحد پخش کنید.

پخت و پز بریانی سبزیجات

8. برنج آبکش شده را اضافه کنید. آن را به طور مساوی به لایه دیگری گسترش دهید.

تبلیغات

 

9. آب را در یک کاسه جداگانه بریزید و ¼ قاشق چای خوری نمک اضافه کنید. آب را مخلوط کرده و میل کنید. باید کمی شور باشد. در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید. آب نمک را لبه های قابلمه یا اجاق گاز بریزید. سطح برنج را تراز کنید. این روش به شما لایه گیاهی بریانی می دهد. (برای فهمیدن فیلم را چک کنید). یا می توانید آب را بریزید و همه چیز را مخلوط کرده و بپزید.

به یک پیمانه آب برای اجاق گاز ، 2 فنجان برای قابلمه معمولی نیاز دارید اختیاری : شما همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری غنچه اضافه کنید ، مقداری پیاز سرخ شده بپاشید و سپس 1 پیمانه زعفران آغشته به 2 قاشق چایخوری شیر بپاشید.

10. قابلمه یا زودپز را با درپوش بپوشانید.
زودپز - برای یک سوت روی شعله متوسط ​​بپزید.
برای پخت و پز در قابلمه - با حرارت ملایم آن را بپزید تا تمام آب آن جذب شود و اگر برنج کاملاً پخته شود برنج. پس از اتمام کار ، 15 دقیقه خاموش و استراحت کنید.

11. وقتی در زودپز ساخته می شود ، پس از 1 تا 2 دقیقه فشار دستی را با کمک یک قاشق چوبی آزاد می کنم. هنگامی که فشار آزاد شد ، درب ظرف را باز کنید. در آخر بریانی سبزیجات را به آرامی با چنگال کرک کنید. بگذارید کمی خنک شود و در صورت تمایل آب لیمو را فشار دهید. آن را به شدت هم نزنید در غیر این صورت بریانی نرم می شود.

برگی سبزیجات را با ریتا یا بورانی سرو کنید .

دستور 2 - dum veg biryani

اگر یک وعده غذایی یک وعده باشد ، این گیاه گیاهی 4. سرو می کند. برای جوانان با اشتهای زیاد ، این فقط 3 وعده می باشد.

عناصر

2 فنجان برنج باسماتی قدیمی (400 گرم)
1 قاشق چایخوری نمک (برای پختن برنج)
1 قاشق غذاخوری روغن (برای پخت برنج)
6 هل سبز (تقسیم شده 2 + 4)
6 میخک (تقسیم 2 + 4)
1 برگ بو بزرگ (پاره شده به 2 )
2 - چوب دارچین 1 اینچ (تقسیم 1 + 1)
1 قاشق چایخوری شاهی جیرا (تقسیم ½ + ½)
4 قاشق غذاخوری گیاهی (یا روغن)

برای فلفل دلمه ای / کاری
1 فنجان پیاز نازک خرد شده (120 گرم ، 1 بزرگ)
1 شکاف فلفل سبز (اختیاری)
¾ فنجان هویج 1 اینچ قطعه (120 گرم ، 1 بزرگ)
¾ فنجان نخود سبز (100 گرم)
1/3 فنجان لوبیا ( 50 گرم - 5 تا 6)
½ فنجان سیب زمینی (85 گرم - 1 متوسط)
8 گل گل کلم (100 گرم)
1½ قاشق غذاخوری رب سیر زنجبیل
1 فنجان ماست (تازه ، ترش نیست)
¼ فنجان آب (در صورت نیاز بیشتر)
1 قاشق چایخوری چیلی کشمیری پودر
1½ تا 2 قاشق چایخوری biryani masala
¼ قاشق چایخوری زردچوبه
oon قاشق چایخوری نمک

برای تزئین
22 بادام هندی (35 گرم)
3 قاشق غذاخوری کشمش (35 گرم)
برای شیر زعفران
¼ فنجان شیر
2 پیمانه زعفران
½ قاشق غذاخوری. آب کورا یا گلاب (مخلوط با شیر زعفران)

آماده سازی

1. 2 فنجان برنج باسماتی را خوب بشویید و حداقل 30 دقیقه آن را در آب خیس کنید. شما می توانید تا 50 دقیقه خیس کنید اما بیشتر از آن نیست. همه سبزیجات را زیر آب روان بشویید. پیازها را نازک و یکنواخت برش بزنید تا کاملاً سرخ شوند. آنها را به آرامی فشار دهید تا لایه ها کاملاً جدا شوند. 1 عدد چیلی سبز را خلال کرده و از سیر زنجبیل یک خمیر درست کنید. سیب زمینی را 1 و اینچ پوست بگیرید و خرد کنید و آن را غوطه ور در یک کاسه آب نگه دارید تا رنگ آن تغییر نکند.

2. لوبیا را به قطعات 1 اینچی خرد کنید. هویج را پوست بگیرید و خرد کنید و به قطعات 1 اینچی خرد کنید. نخودفرنگی را نیز بشویید و کنار بگذارید. گل کلم را تا گلهای کمی بزرگ خرد کنید. آنها را به خوبی زیر آب روان بشویید و کنار بگذارید. ما به 8 گلدان احتیاج داریم.

3. برگ نعناع و برگ گشنیز را بشویید و خرد کنید. ماست را با لیسک یا چنگال خوب هم بزنید و کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که خیلی ترش نیست.

4. در فنجان یا ظرف سس ¼ فنجان شیر را گرم کرده و 1 پیمانه رشته های زعفران را اضافه کنید. همچنین ½ قاشق غذاخوری اضافه کنید. از آن kewra یا گلاب استفاده کنید و کنار بگذارید.

5. گلدان را به یک ظرف قابلمه سنگین بریزید. وقتی آب شد ، بادام هندی را اضافه کرده و آنها را تفت دهید تا طلایی کم شود. سپس کشمش را اضافه کرده و تفت دهید تا پف کند. آنها را در بشقاب بردارید.

تبلیغات

 

پیاز سرخ شده درست کنید

6. پیازهای خرد شده را اضافه کرده و خوب پخش کنید. شروع به سرخ کردن روی حرارت متوسط ​​کنید. مرتباً هم بزنید. چند دقیقه به سرخ کردن ادامه دهید ، سپس شعله را در صورت لزوم کم کنید.

7. در حالی که پیاز سرخ می شود ، روی یک مشعل دیگر 7 تا 8 فنجان آب همراه با 1¼ قاشق چای خوری نمک ، 1 قاشق چای خوری روغن ، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ، 2 هل سبز ، 2 میخک ، ½ قاشق چای خوری shahi jeera ، 1 اینچ بجوشانید. دارچین و 1 برگ بو.

8- وقتی آب به سرعت جوش آمد ، آب برنج را تخلیه کرده و به قابلمه آب جوش اضافه کنید. روی حرارت زیاد طبخ کنید و اطمینان حاصل کنید که آب بیش از حد جریان نمی یابد. آنقدر بپزید تا برنج فقط 90٪ پخته شود. برنج باید کمی پخته شود و لقمه ای از آن را بخورد. برای راهنمایی های بیشتر ، نکات حرفه ای زیر را بررسی کنید. من فقط 3 دقیقه طول کشید تا بپزد چون من یک ساعت خیس شدم. بعد از اتمام کار ، آن را به آبکش خالی کنید. به یاد داشته باشید وقتی برنج را لایه لایه می کنیم باید گرم باشد.

9. بعد از حدود 7 تا 8 دقیقه پیاز شروع به کارامل شدن می کند. در این مرحله حرارت را کم کنید تا نسوزد. اگر از فر هلندی استفاده می کنید ، حرارت را خاموش کنید. تفت دهید تا پیازها کاراملی شوند و کاملاً طلایی شوند. در این مرحله بسیار مراقب باشید زیرا ممکن است در چند ثانیه بسوزد. پیاز سوخته طعم تلخی دارد. 10 دقیقه طول کشید تا کل این کار را انجام دهم. 5 دقیقه با حرارت متوسط ​​، 3 دقیقه با حرارت کم و 2 دقیقه با اجاق گاز خاموش. اینها را در بشقاب برداشته و کنار بگذارید.

تبلیغات

 

آبگوشت گیاهی گیاهی درست کنید

10. ادویه کامل اضافه کنید
1 برگ
بو 1 انیسون
4 گل میخک
4 عدد هل
1 اینچ دارچین
oon قاشق چایخوری

11. حرارت را روی سیر زنجبیل کم و سریع تفت دهید تا کمی معطر شود. محتاط باشید زیرا این کار می تواند در یک چشمک زدن بسوزد.

12. سپس سیب زمینی ها را از آب خارج کرده و به ظرف اضافه کنید. هویج ، نخود فرنگی ، چیلی سبز و گل کلم را نیز اضافه کنید. به مدت 3 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تفت دهید.

13. ¼ فنجان آب ریخته و مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و روی حرارت متوسط ​​بپزید تا سیب زمینی چنگال نرم شود اما له نشود. قبل از رفتن به مرحله بعدی از پخته شدن آنها اطمینان حاصل کنید ، زیرا گاهی اوقات ماست مانع پخت خوب سیب زمینی می شود. در پایان این مرحله آب دیگری در گلدان باقی نمی ماند.

14. سپس 1 قاشق چایخوری پودر چیلی قرمز ، 1½ تا 2 قاشق چای خوری گارام ماسالا ، ½ قاشق چایخوری نمک و پودر زردچوبه اضافه کنید. 2 دقیقه تفت دهید تا معطر شود.

15. حرارت را کاملاً کم کنید و سپس 2 قاشق غذاخوری آب بریزید. بعد 1 فنجان ماست مخلوط شده اضافه کنید.

طرز تهیه بریانی سبزیجات ساختگی

16. خوب مخلوط کرده و روی آن را روی حرارت ملایم به مدت 4 دقیقه بپزید. سپس ¾ پیاز سرخ شده و ½ برگ گشنیز نعناع را اضافه کنید. حرارت را خاموش کنید. سلیقه را امتحان کنید و در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید. در یک مشعل دیگر ، یک مشبک یا تابه را روی حرارت متوسط ​​برای فرآیند ساختن حرارت شروع کنید. از استفاده از نچسب استفاده نکنید.

17. در همین حین برنج داغ را روی کاری بپوشانید. گل دم کرده گل رز و زعفران را بریزید. برگ نعناع ، پیاز سرخ شده ، کشمش و آجیل را بپاشید. نیمی از مغزها و کشمش را هنگام سرو ، برای تزیین ذخیره کنید.

18. گلدان را با فویل آلومینیومی ببندید و با احتیاط به کناره های گلدان داغ فشار دهید تا لبه ها به گلدان بچسبند و اطمینان حاصل شود که بخار از آن خارج نمی شود. به طور متناوب از یک پارچه مرطوب ضخیم (بدون چکه آب اضافی) استفاده کنید. درب سنگینی را روی گلدان بگذارید تا بخار خارج نشود.

19. این را به ظرف داغ منتقل کنید و به مدت 22 دقیقه روی حرارت ملایم بپزید. همچنین می توانید این را با شعله مستقیم به مدت 12 دقیقه در کمترین حرارت بپزید. بعد از اتمام قابلمه را از روی حرارت برداشته و بگذارید حداقل 20 دقیقه استراحت کند.

به طور متناوب آن را در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) به مدت 20 دقیقه بپزید. بعداً آن را برای 15 تا 20 دقیقه دیگر در خود فر استراحت دهید.

بریانی سبزیجات را با یک قاشق تخت سرو کنید ، از ته قابلمه به گونه ای تهیه کنید که هر وعده بخشی از کاری و برنج را بدست آورد.

چه چیزی را باید با veg biryani سرو کنید

شوربا ، میرچی کا سال ، رایتا و پاپاد ها بهترین طرفین را تشکیل می دهند.

عناصر

برنج باسماتی : استفاده از برنج باسماتی کهنه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بهترین گزینه برای تهیه بریانی محسوب می شود. همچنین می توانید از برنج سلما باسماتی که نسخه پخته شده برنج باسماتی است استفاده کنید. اگرچه فاقد عطر و طعم اصلی باسماتی است ، اما اگر مبتدی هستید از آن استفاده می کنید ، از آنجایی که برنج باسماتی سلا سفت باقی می ماند و با پخت و پز نرم نمی شود.

بعضی اوقات از برنج جیراکاسالا / کایما هم استفاده می کنم. روش پخت برنج کیما متفاوت است ، بنابراین لطفاً برای آگاهی از جزئیات بیشتر این پست مالابی بریانی را بررسی کنید.

غزه یا روغن: غنی اصلی ترین چربی است که در بریانی استفاده می شود زیرا رنگ آن طعم های خوشمزه و شیرین تری به ظرف می دهد. با این حال ممکن است از روغن یا مخلوط روغن و گیاهی استفاده کنید.

سبزیجات مخلوط: عطر و طعم بریانی شما به سبزیجات استفاده شده بستگی دارد. بنابراین از سبزیجات تازه ای که دوست دارید استفاده کنید. من ترجیح می دهم از سیب زمینی ، هویج ، لوبیا ، نخود فرنگی و گل کلم استفاده کنم. گلدان های گل کلم را بزرگتر نگه دارید تا بی روح و لوس نشوند.

ادویه ها: ادویه های کامل به آرامی طعم دهنده ها را به بریانی تزریق می کنند. آنها مواد اصلی هستند و نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. لطفا از یک ماسالای مخصوص گارم یا ماسالای بریانی استفاده کنید. من از ماسالای خانگی گارم استفاده می کنم. (پیوند در کارت دستورالعمل زیر).

ماست: من از ماست خانگی تهیه شده از شیر کامل استفاده می کنم. از ماست ساده و پرچرب که خیلی ترش نیست استفاده کنید. ماست را خوب هم بزنید تا شکافته نشود.

برگ نعنا و گشنیز: نعناع برای بریانی بسیار مهم است. اگر برگ گشنیز ندارید می توانید از آنها بگذرید.

آب کیورا یا گلاب: می توانید یکی از 2 ماده اولیه را استفاده کنید. آب کورا که به آن کوادا نیز معروف است عصاره درختی است که به Pandanus odoratissimus معروف است. یکی از این موارد ضروری است اما اگر دوست ندارید ممکن است از آن چشم پوشی کنید. بسیاری از مردم رایحه را در غذاهای خود دوست ندارند ، بنابراین فقط در صورت تمایل از آن استفاده کنید. این موارد در فروشگاه های آسیایی یا هندی موجود است.

نکات حرفه ای

مقدار سبزیجات: برای یک بریانی کامل ، من نسبت 1: 1.25 (برنج: سبزیجات) را دنبال می کنم. شما ممکن است کمی بالاتر استفاده کنید اما استفاده از کمتر ممکن است سبزیجات بسیار کمی در بریانی باشد. آب میوه شما ممکن است خیلی آبریز باشد و برنج ممکن است رطوبت اضافی را خیس کرده و نرم شود. در اینجا من از 400 گرم برنج استفاده کرده ام: 500 گرم سبزی مخلوط به غیر از پیاز.

خرد کردن سبزیجات: سیب زمینی ها را با اندازه کوچکتر از 1 x ½ اینچ ، گل های گل کلم به اندازه کافی بزرگ نگه دارید تا له نشوند. لوبیا و هویج به قطعات 1 اینچی.

خلال پیاز: پیازها را به صورت یکنواخت و نازک برش بزنید تا یکدست سرخ شوند. پیازهای خرد شده ناهموار خوب سرخ نمی شوند و در نهایت سوخته یا پخته می شوند.

تهیه برنج: شستشو و خیساندن برنج باسماتی همانطور که در دستورالعمل ذکر شده برای تهیه دانه های برنج غیر چسبناک و کاملاً پخته شده بسیار مهم است. چند بار شستن برنج به خلاص شدن از نشاسته سطح کمک می کند تا باعث چسبندگی برنج شود. خیساندن به جذب آب برنج کمک می کند بنابراین هنگام پخت و پز به خوبی منبسط می شوند. این 2 مرحله اطمینان حاصل می کند که دانه های برنج کاملاً پخته شده اند!

پخت و پز برنج: برنج در این دستورالعمل 90٪ پخته می شود ، به این معنی که سفت و پخته شده و به طور کامل تهیه شده است. کاملاً پخته نشده است. این گام بسیار مهم است. اگر در این مرحله آن را کم بپزید ، در ظرف آخر سخت می ماند. اگر بیش از حد بپزید ، دانه ها پس از فرآیند رطوبت ، له می شوند.

شیر زعفران: شیر دم کرده زعفران نه تنها عطر و طعم لطیف و گرمی به بریانی می بخشد بلکه برنج بریانی را مرطوب نگه می دارد. بنابراین از آن صرف نظر نکنید.

جلو انداختن: می توان آن را پیش ساخته و مواد باقی مانده را سنگ زد! نگران نباشید ، آن را با بخار دادن در گلدان ، گلدان فوری (0 دقیقه فشار بالا) گرم کنید و یا آن را در مایکروویو قرار دهید.

سوالات

تفاوت pulao با biryani چیست؟

Pulao یک ظرف یک قابلمه است که از طریق روش جذب تهیه می شود. اما یک بریانی سنتی طبخ شده است که در آن برنج پخته شده روی گوشت لایه لایه می شود. موادی مانند پیاز کاراملی و شیر تزریق شده زعفران در بریانی کلیدی است که معمولاً در پلو استفاده نمی شود.

چگونه بریانی را مرطوب نگه داریم؟

$(document).ready(function() { $('#rate_p51267').rating('rate.php?pid=51267', {maxvalue:5, curvalue:0}); });

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۹:۴۹ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب