کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
۱.  مردان دوست دارند، برای فرزندان ، دوستان و اقوامشان یک قهرمان باشند ، از کاستیهای آنان ، بااحتیاط و در زمان تنهایی صحبت کنید . هیچ وقت غرور آنها را جلوی دیگران خورد نکنید .

۲. یادتان باشد ، مردها در مقابل فشار روانی ناشی از سقوط اقتصادی یا ورشکستگی از خانم ها ضعیف ترند و زودتر دچار عوارض و بیماری هایی مانند سکته ی قلبی می شوند ، در چنین مواقعی از او حمایت کنید ، سرزنش فایده ای ندارد .

۳ . مردها دوست دارند شما ایمان داشته باشید ، که آنها همه ی کارها را مانند یک "مرد" انجام میدهند ، از قدیم و ندیم گفته اند که خانم ها هنر پیشه های خوبی هستند ، در این قسمت مورد بخصوص ، تظاهر مهم تر از ایمان قلبی است .

۴. هیچ مردی از زندگی در کنار همسری قرقرو ، احساس خشنودی و رضایت نمی کند ، همیشه حد را نگه دارید .

۵. یکی از مهمترین نیازهای مردان ، اطمینان از این موضوع است ، که همسرشان به آنها افتخار می کند ، پول و قدرت همه چیز نیستند ، شرافت ، اخلاق خوب ، سخت کوشی ، امید ، وفاداری ، تسلیم نشدن در مقابل حوادث روزگار ، همه و همه قابل تحسین هستند ، بهانه ای برای تحسین کردن بیابید .

۶.  مردان متولد فروردین رک و راست ، تند و آتشین مزاج و پر حرارت ، عاشق پیشه ف حادثه جو ، حسود ، پرتوقع و ریاست طلب هستند که دوست دارند رهبر و فرمانده باشند . اگر در جستجوی یک مرد سربراه ، همیشه یکنواخت ، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید ، قبل از گفتن " بله " به مرد فروردین ، تمام فکرهای تان را بکنید . اما اگر طالب عشق و هیجان هستید ، او بهترین مرد دنیاست .

۷. اگر شوهرتان متولد اولین ماه سال است ، فقط و فقط وقتی به کمکش بروید که از شما مدد بخواهد . درست است که شما همسرش هستید اما باید همیشه یکی دو قدم خود را از او عقب تر نگاه دارید .

۸. بعضی از مردها پدر بودن را دوست دارند ، اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه هایش نوعی حسادت خاص نشان بدهند و اگر ببینند که بچه ها برای مادرشان یا مادرشان برای بچه ها بیش از او ارزش قائلند ، گرفتار سادت می شوند و یک حالت بی تفاوتی نسبت به آنها یا شما پیدا می کند . سعی کنید ، همدلی و تعادل و مساوات در خانواده برقرار باشد و سلسله مراتب رعایت حق در خانواده را نیز رعایت کنید : اول روح و جسم خود ، دوم همسر و بعد فرزندان .

۹. مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود ولی اگر ناراحت بشود دنیا را بهم می ریزد . در این حالت بگذارید خودش آرام شود ، هیچ تلاشی در جهت آرام شدن او انجام ندهید در غیر این صورت پشیمان می شوید .

۱۰.  زمانی که یک مرد متولد اردیبهشت نسبت به شما ابراز عشق می کند ، این کار را واقعا" و از صمیم قلب انجام می دهد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست اما به هر حال احتیاط را از دست ندهید ، به هر حال او مرد است و غرایض مختص جنس خود را دارد .

۱۱. وقتی در جمع هستید ، گپ می زنید ، بحث می کنید ، گاهی اوقات نیز بگذارید مردتان " فرد برتر " باشد .

۱۲. یک مرد متولد اردیبهشت وقتی هدفی را انتخاب کرد ، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند ، بی اعتنا می ماند ، پس سعی کنید ، در انتخاب هدف و پیش از تصمیم قطعی موثر باشید ، بعد از آن دیگر...

۱۳. مرد متولد اردیبهشت در هر کجا که باشد ، به این اصل قدیمی که مرد ، مرد است و زن ، زن ، اعتقاد قلبی دارد . پس سعی نکنید که به بهانه این که آرایشگاه بوده ابد سر و ته ناهار یا شام را با یک غذای حاضری و یک فنجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید . او مایل است غذایش به همان شیوه ی سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود . ضمنا" سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب باشد .

۱۴. به جان مرد متولد اردیبهشت ، که اصولا" یک مرد کاری است ، دائم نق نزنید که تن پرور و تنبل است ، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است . اگر هم واقا" چنین است ، سعی کنید با تشویق کار خود را پیش ببرید .

۱۵. مردان کشور ما بیش از مردان کشورهای به اصطلاح متمدن زنان خود را دوست دارند ، می دانید در بسیاری از کشورهای به اصطلاح متمدن ، زمانی که زن با شوهر با هم به رستوران می روند ، هر کدام باید سهم خود را بپردازند ؟؟؟

۱۶. مردها کسی را که " بسیار "دوست دارند ، چنان نشان می دهند که فقط " مقداری " دوستش دارند .

۱۷. مرد متولد خرداد راز درونی اش را خیلی سخت با کسی در میان می گذارد و معمولا" کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محرم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید ، بهتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری و اصرار نکنید و او را به حال خود بگذارید . هر وقت خودش بخواهد در این صندوق به راحتی گشوده می شود .

۱۸. مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است . کسانی که با او سر و کار دارند ، همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است .

۱۹. بسیاری از مردها تا آخر عمر بچه مادر خود باقی می مانند و سعی میکنند همسرشان مانند مادرشان باشد ، بخصوص مردان متولد تیر .

۲۰. بسیاری از مرد ها ظاهر پر اخمی دارند ، اما در حقیقت قلبی نرم و رئوف در سینه شان می تپد . فقط کافی است راه ورود به آن را پیدا کرد .

۲۱. زمانی که مردها با مشکلی مواجه می شوند یا قلب شان جریحه دار شود ، معمولا" به داخل لاک خود فرو می روند و با کسی حرف نمی زنند ، شاید روزنامه بخوانند و جلوی تلویزیون ساعت ها بنشینند شاید هم در اتاق را به روی خود ببندند . لاک تنهایی و کنج عزلت شان جایی است که نه تنها خود را از گزند دیگران در امان می بینند ، بلکه می توانند خویشتن را از افکار و احساسات ناراحت کننده خود نیز دور کنند . در چنین حالتی برای فهمیدن موضوع شتاب به خرج ندهید و با سوالات پیاپی ذهن آنها را به هم نریزید ، به آنها فرصت دهید موضوعات را در ذهن خود حل و فصل کنند و بعد با شما صحبت کنند .


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۹:۲۷ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب