کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

سلام، من خیلی زود عصبانی میشم. خشم دارم، بچه ها رو تنبیه می کنم، اعصابم خورده، نمی تونم کارهای خونه ام رو انجام بدم، خیلی حالم بد می شه نمی دونم چرا احساس خواب آلودگی دارم در صورتی که بعضی از شبها اصلاً خوابم نمی بره اما روزها احساس خواب آلودگی دارم احساس در هم ریختگی دارم بچه ها رو اذیت می کنم؛ می زنمشون تنبیه شون می کنم طاقت هیچ چیزی رو ندارم، خیلی کم طاقتم می خواستم بدونم باید چیکار کنم و برام یه راه کار بدید کتاب معرفی کنید. از شما خیلی ممنون میشم که جواب سؤالم رو بدید.

دوست عزیز، برخی از رفتارهای عصبانیت آمیز انسانها صرفاً به خاطر فقدان مهارتهای زندگی از جمله مهارت حل مسئله بروز می کند. فردی که مهارتهای زندگی را به صورت صریح، مستقیم و مستدل یاد گرفته است در مقایسه با کسی که شیوه ی زندگی اطرافیان خود را الگو قرار می دهد تمایل کمتری به استفاده از احساس خشم و رفتار پرخاشگرانه به عنوان راه حل مسائل فرا روی خود خواهد داشت. روشهایی برای مدیریت خشم وجود دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

1. روش بروز خشم خود را بشناسید. 2. زمان و دلیل خشمتان را یادداشت کنید. 3. بیاموزید که از شدت خشم خود بکاهید. برای این کار: 1. از یک تا ده بشمارید، 2. قدم بزنید، 3. یک لیوان آب بنوشید، 4. چند نفس عمیق بکشید، 5. با تصویر سازی ذهنی در حالت آرامش قرار گرفته کمی آرام بگیرید و بعد ناراحتی خود را ابراز کنید. 4. محل خشم خود را ترک کنید. 5. به خشم خود فکر نکنید و سعی کنید بیاموزید انرژی خشم را به جای تخریب به سوی سازندگی هدایت کنید. 6. احساسات خود را به گونه ای سازنده ابراز کنید. 7. از قبل برنامه ریزی کنید برخی موقعیت های خشم برانگیز را پیش بینی و رفتار مناسب با آن را شناسایی کنید. 8. برای خودتان نظام حمایتی ایجاد کنید و از کمک اشخاص دیگر بهره مند شوید. 9. از خود و دیگران انتظارات واقع بینانه داشته باشید. 10. روشهای حل مسئله را بیاموزید. 11. بیشتر بخندید، خنده استرس را کاهش داده و شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد. 12. شکایات را به درخواست تبدیل کنید. 13. خشم های مربوط به گذشته را فراموش کنید. 14. به جای جر و بحث و دعوا، مذاکره و گفتگو را جایگزین کنید.

پاسخگوی سوالات مشاوره ای شما هستیم


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۹:۱۵ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب