کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

کابینت های فلزی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه
کابینت های تمام فلزی، کابینت هایی هستند که تقریبا نسل شان منقرض شده است؛ اما هنوز هم در بدنه بعضی کابینت ها برای کاهش هزینه از فلز استفاده می شود. به طور مثال افرادی که می خواهند کابینت های شان ام دی اف باشد اما در عین حال دلشان می خواهد کابینت ها برایشان مقرون به صرفه تر تمام شود، بدنه کابینت ها را فلزی در نظر می گیرند و فقط درب ها را از ام دی اف تهیه می کنند.

جنس هایی که در این مطلب به شما معرفی می شوند می توانند در قسمت های مختلف کابینت مثل بدنه و یا درب ها استفاده شده باشند. حتی این مواد و مصالح می توانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند همه این تصمیم ها به خود شما بستگی دارد.

معمولا افرادی که مایل به آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن هستند، به سراغ کابینت های تمام چوب می روند. این کابینت ها از جمله کابینت های جذاب و دوست داشتنی ای هستند که جلوه ای خیره کننده به آشپزخانه شما می بخشد. البته این جنس کابینت ها برای خانه هایی به سبک کلاسیک هم مورد استفاده قرار می گیرند.

دارد. کابینت ام دی اف (MDF) اغلب گزینه مقرون به صرفه ای می باشد که هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد. ام دی اف (MDF) از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل(Thermofoil) ،تشکیل شده است اما می تواند طوری طراحی شود که بافت چوب را تداعی کند. اگر کابینت های ام دی اف (MDF) را برای خانه تان مد نظر دارید، حتماً، مزایا و معایب (شرایط نگهداری) آن را در نظر بگیرید تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا حمام تان میباشند یا خیر.

 به کارگیری نور طبیعی :

از هر روشی برای استفاده بیشتر از نور طبیعی در محیط کابینت آشپزخانه استفاده کنید . برای این کار می توانید از درب های کابینت از جنس استیل ،شیشه و درب های پلی گلاس و های گلاس استفاده نموده تا نور در محیط منعکس شود.

 

بکارگیری اکسسوری و یراق به روز در کابینت آشپزخانه :

در  های امروزی به کار گیری اکسسوری برای راحتی و دسترسی هر چه بیشتر فضا بسیار حائز اهمیت است. اکسسوری ها در انواع و سایز های مختلف و با کاربردهای گوناگون و خلاقانه به زیبایی ، کاربرد و خاص بودن هر چه بیشتر فضا کمک می کنند.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۵۲ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب