کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

آشپزخانه در هر خانه قلب آن خانه می باشد ، احتمالا شما هم به دفعات این جمله معروف را شنیده‌ باشید و به آن نیر اعتقاد پیدا کرده اید. آشپزخانه  ی شما می‌تواند کوچک و یا بزرگ باشد ، و همچنین آشپزخانه  شما می تواند قدیمی و ساده و یا مدرن و مجلل باشد. آنچه در میان همه این آشپزخانه‌ ها دارای وجه اشتراک می باشد و دارای اهمیت می باشد ، چیدمان لوازم و ظروف در آشپزخانه به عهده خانم خانه می باشد ، پس نمی بایست از اهمیت کاربری کابینت های آشپزخانه اجتناب نمود . کابینت‌ هایی که می‌توانند تمام ظروف را داخل خود جای دهند و خانم خانه را راحت‌ تر از قبل کنند.

 

 

البته در این مورد علاوه بر ویژگی های ذکر شده ، جدیدا کابینت های آشپزخانه تبدیل به بخشی جدا نشدنی از چیدمان و دکوراسیون خانه های ما شده اند.

زمانی که که مادر بزرگ‌ هایمان در آشپزخانه‌ ها کارهای خانه را انجام می دادند ، خبری از کابینت های امروز نبود و صندوقچه های چوبی ، تمامی ظرف های مادر بزرگ هایمان را در خود جای می دادند ، اما امروزه کابینت های متنوع و مختلفی در بازارها وجود دارد که تنها وظیفه آنها جا دادن به ظروف آشپزخانه نمی باشد و نقش مهم تری هم در زیبایی آشپزخانه و دکوراسیون خانه ما به عهده دار می باشند ، مخصوصا زمانی که آشپزخانه ی ما اوپن باشد ، ویژگی رنگ و شکل کابینت های آشپزخانه در زیباشناسی فضای خانه چند برابر می‌شود.

مراقبت بیشتر (کابینت)، عمر طولانی تر (کابینت)

بسیاری از خانواده ها متاسفانه نمی دانند چگونه باید از کابینت نگهداری نمایند ، لذا خراب شدن و از کار افتادن کابینت ها در ایران بسیار طبیعی می باشد.  ولی با در نظر داشتن هزینه های بالای تعمیر کابینت های آشپزخانه یا تعویض کابینت های آشپزخانه بهتر است بیشتر به فکر مراقبت از کابینت ها باشیم تا مدت طولانی برای شما کار کنند و سالم باقی بمانند.

همیشه به یاد داشته باشید در صورتی که کابینت شما با مشکل روبرو شد به جای اینکه خودتان آن را تعمیر نمایید از افراد ماهر در این زمینه استفاده نمایید تا مشکلی در آینده برای کابینت های آشپزخانه شما پیش نیاید.

البته مثل بقیه کارهای خانه ، کار بهتر این می باشد که ابتدا از خراب شدن کابینت های آشپزخانه جلوگیری نمایید تا نیازی به تعمیر آن نباشد ، به عنوان مثال  همیشه باید درب و بدنه کابینت را از حرارت و رطوبت محافظت نمایید تا عمر آن طولانی تر شود ، جنس کابینت هایی که از چوب می باشد با نزدیکی به آب خیلی زود می پوسد و از بین می رود. هیچگاه آن را با آب تمیر نکنید تا از بین نرود و برای تمیز کردن می توانید از مواد شوینده و دستمال استفاده نمایید تا عمرشان افزایش یابد.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۵۲ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب