کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

کابینت کمدی می باشد که در آشپزخانه برای نگهداری و محافظت از مواد غذایی ، لوازم پخت و پز و ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت‌ها در آشپزخانه‌ های امروزی ، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را در آشپزخانه پر می‌کنند

کابینت های آشپزخانه از دو نوع زمینی و هوایی تشکیل شده اند کابینت های زمینی  کابینتی می باشد که بر روی زمین ایستاده می باشد و کابینت هوایی در ارتفاعی از کف روی دیوار نصب و مهار می گردد. کابینت به طور معمول از چوب ساخته می شود و در حال حاضر از مصنوعاتی مانند پی وی سی و ام دی اف ساخته می شود. کابینت دارای یک یا چند درب جلو، که با یراق آلات به بدنه متصل شده است می باشد.

یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک کابینت در آشپزخانه نقشی بسیار مهم در انتخاب یک کابینت مناسب برای شما خواهد داشت.

اجزای اصلی یک کابینت عبارتند از :

درب کابینت : در مورد تولیدکنندگان درب کابینت ها می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه ساخته می شود نام برد که البته اخیرا یک شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربهای کابینت نموده است. ضخامت این دربها بر خلاف دربهای معمولی کابینت ، ۱۸ میلیمتر می باشد که با روکش پی وی سی دارای شش تیپ مختلف و تنوع رنگی بیش از بیست رنگ می باشد. نوع دیگری از دربهای کابینت آشپزخانه نیز که به تازگی به بازار ایران وارد شده به نام ‌هایگلاس. این دربها دقیقا همان مشخصاتی که در بالا قید شد را دارا می باشند اما در زمینه روکش این درب ها از روکش هایی با جنس براق شبیه رنگ‌های پلی‌استر (براق) استفاده می کنند که جذابیت فوق العاده ای در ترکیب بندی کابینت آشپزخانه ایجاد می نماید.

بدنه ی کابینت : درمورد بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه کابینت باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد. در بازار ایران ، کابینت‌ها اکثرا با بدنه نئوپان و روکش کاغذی و نوار اطویی ساخته می‌ شوند که این نوع کابینت کیفیت خوبی ندارد و استفاده از این نوع بدنه در کابینت آشپزخانه شما توصیه نمی گردد. یعنی بهتر می باشد جنس بدنه کابینت نیز از نوع MDF انتخاب گردد ، برخی از تولید کنندگان کابینت برای ارزان تر شدن کابینت بدنه را از حنس نئوپان استفاده می نمایند ولی چون مشتریان قادر به شناسایی نمی باشند متوجه نمی شوند.

صفحه ی کابینت : در حال حاضر در بازار ایران پنج نوع صفحه کابینت موجود می باشد : صفحه کابینت ام دی اف 32 میلیمتر ، روکش اچ پی ال – صفحه ی نئوپان ، روکش اچ پی ال – صفحه ام دی اف ، صفحه با روکش ملامینه – صفحه ی پلی وود ، روکش اچ پی ال – صفحه ی سنگ مصنوعی تمام اکریلی


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۳۱ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب