کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

کابینت ساز خوش قول هم داریم ولی اونا هم یه وقتایی بد قول میشن ، اصلا بدقولی یه جورایی جزو جدا نشدنیه کارهای سفارشیه ، اگه یه کت وشلوار به یه خیاط سفارش بدین متوجه میشین ، اونا هم تو این قضیه مشهورن.

شما باید بدونید که وقتی یک دستگاه کابینت سفارش میدید ، هماهنگی های زیادی باید انجام بشه تا اون به موقع تو آشپزخونتون نصب بشه ، مثلا :                                                                            • فروشنده ورق ام دی اف نباید یه دفعه بگه این رنگ دیروز تموم شد سه روز دیگه میاد.


• برق کارگاه نباید یه نیم روز قطع یشه.

• دستگاه نباید یه دفعه خراب بشه.

• صورت کسری وسط کار شما نباید بیاد.

• نصاب کابینت نباید کار قبلیش طول بکشه.

• فروشنده صفحه نباید بگه این صفحه دیگه موجود نیست ، که البته  قبلا سفارششو
   گرفته .
• و...

هر کدوم این اتفاقات به همراه ده ها اتفاق پیش بینی نشده دیگه که جزوی از این کار محسوب میشن میتونه زمان مشخصی حتی چند ساعت کار شمارو عقب بندازه و شما میتونین تو همچین موقعیتی به کابینت سازتون زنگ بزنین و سرش دادو بیداد کنین :

" من باید دیروز اساس کشی می کردم  ولی کار شما هنوز نیمه کارست ... ! "

سرو صدا فایده ای نداره و شما با دادو بیداد یا بی داد و بیداد باید صبر کنین ، از دست اون بنده خدا هم کاری بر نمیاد 

چیزایی که گفته شد بخش کوچکی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستن ، شما میتونین یه تجربه و دلیل جدید برای بدقولی اونا بدست بیارین . (البته خدایی نکرده)


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۲۴ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب