کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

بعضی مواقع به دلیل اینکه ضخامت صفحه هابیشتر از سه سانتی متر میشه و بست سینک ها هم اغلب سه سانتیه ، ممکنه به بست ها نشه خیلی اعتماد کرد . در این مواقع باید تا حدود 24 ساعت یه جسم سنگین روی سینک قرار بگیره.

آب بندی پشت کار:

 

 

    

 

دقت کنید حتما باید در قسمت اتصال صفحه کابینت با دیوار از  زهوار  آب بندی  (قرنیز) استفاده بشه .این فقط مختص جایی که سینک قرار داره نیست، هر جایی که صفحه و دیوار اتصال دارن باید اول چسب آکواریوم زده بشه و روی  چسب زهوار آب بندی  قرار  بگیره . اینکه گفته میشه چسب  آکواریوم  به تنهایی  کفایت  میکنه و  نیازی  به  قرنیز  نیست به هیچ وجه علمی نیست .

 

در پایان باید بریم سراغ اون عده ای که حوصله خشک کردن دور سینک توکار رو بعد از استفاده ندارن ، برای این افراد در حال حاضر ایده خاصی نداریم جز اینکه بگیم  احتمال داره شما این مسئله  رو خیلی بزرگش کرده باشین  و ممکنه به زیبایی  آشپزخونتون لطمه بزنین. 

قبل از هر چیز باید بدانید که نباید توقع داشته باشید ما در یک متن کوتاه به شما توضیح دهیم که کابینت چگونه محاسبه می شود ، چون برای این کار حداقل یک ترم که شامل 24 واحد دروس دانشگاهی ست را باید بگذرانید. ما در این متن سعی داریم شما را با مسائل اولیه و مهم در محاسبه کابینت آشنا کنیم .

- قیمتی که برای هر متر کابینت در نظر گرفته می شود ، قیمت مقایسه ایست که شما بتوانید محصولات مختلف را با هم یا محصولات مشابه را در فروشگاه های متفاوت با یکدیگر مقایسه کنید .

- اگر می شنوید که قیمت کابینت مورد نظر شما 700 هزار تومان است و شما هم به   10 متر کابینت نیاز دارید ، نباید برای محاسبه هزینه  بگویید 10 ضرب در 700 هزار تومان ، چون عددی که شما به دست می آورید 30 تا 60 درصد کمتر از فاکتور نهایی شما خواهد بود. 

- باید بدانید قیمتی که به شما داده می شود با چه یراقی محاسبه شده است. (نوع لولا ، ریل ، دستگیره ، صفحه روی کار ، جک و ....)

- کابین زمینی با 60 درصد قیمت کل محاسبه میشود ، کابین هوایی ارتفاع (70) 40 درصد ،کابین هوایی ارتفاع (90) 60 درصد، کمدی 180 درصد ، کانتر ( اپن ) 90 درصد 

این استاندارد ها در اکثر مرکز فروش رعایت می شوند ولی مشکل زمانی ایجاد می شود که موارد دیگری در فاکتور شما قرار می گیرد ، مثل :
کابین ویترین ، باکس  ، شلف  ، طبقه دکوری ، دکور نما  اضافه ، باکس نور ، کابین هایی که از حالت استاندارد خارج می شوند و موارد بسیار دیگر که برای محاسبه آنها قوانین متفاوتی وجود دارد یا بهتر بگوییم قانون مشخصی وجود ندارد.

- شما باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید اینکه :

- ممکن است شما یراقی با کیفیت بالاتر و طبیعتا گرانتر از چیزی که فروشنده در نظر گرفته بخواهید.

- ممکن است شما بخواهید از صفحه روی کار خاصی استفاده کنید.

- شاید در کابینت هایتان از اکسسوری هایی مثل :
سوپر مارکت
مجیک کرنر
سبدریلی 
سبد رخت چرک
سبد پیاز و سیب زمینی
سطل زباله و .....
استفاده کنید که در این صورت علاوه بر هزینه خودشان باید هزینه نصبشان را هم مجزا پرداخت کنید.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۲۰ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب