کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

در واقع کابینت های ممبران کابینت هایی هستند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است.کابینت های ممبران را میتوان نسل جدید کابینت های کلاسیک دانست.یعنی در واقع کابینت های ممبران به نسبت به کابینت های کلاسیکی که تزئینات آن ها دستی انجام میشد مقرون به صرفه تر هستند چرا که حکاکی های روی آن به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت میگیرد.جالب است که بدانید کابینت های کلاسیک ممبران به اسم کابینت های سه بعدی نیز معروف هستند.

کابینت ممبران کابینت ممبران چیست چوب ممبران روکش ممبران کابینت ممبران سفید قیمت کابینت ممبران طرح های کابینت ممبران مدل های کابینت ممبرانمعایب و مزایای کابینت های فلزی

کابینت های فلزی معمولا بعد از مدتی رنگ شان می رود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند. یکی از بزرگ ترین مشکلات این کابینت ها هم زنگ زدگی آن ها در مواجهه با رطوبت است در ضمن باز و بسته کردن درب کابینت های فلزی سر و صدای زیادی ایجاد می کند و به همین دلیل این کابینت ها طرفداران زیادی ندارند. تنها مزیت این کابینت ها قیمت ارزان آن ها است.

کابینت های تمام چوب برای آشپزخانه
معمولا افرادی که مایل به آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن هستند، به سراغ کابینت های تمام چوب می روند. این کابینت ها از جمله کابینت های جذاب و دوست داشتنی ای هستند که جلوه ای خیره کننده به آشپزخانه شما می بخشد. البته این جنس کابینت ها برای خانه هایی به سبک کلاسیک هم مورد استفاده قرار می گیرند.

3ـ اجاق‌های بزرگ

یک یا دو اجاق بزرگ تهیه کنید تا فضای آشپزخانه شما کاملاً حرفه‌ای به نظر برسد.

4ـ واحدهای مجزا

واحدهای مجزا تهیه کنید تا از فضای مرکزی در اختیار خود به بهترین نحو استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پخت و پز با دوستان خود هم معاشرت کنید. واحدهای مجزا در واقع یک کابینت مجزا است که در آشپزخانه‌های بزرگ، در مرکز آشپزخانه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک میز برای انجام امور آشپزی، میزی برای صرف غذا، کمدی برای نگهداری برخی وسایل دم دست‌تر در آشپزخانه و حتی فضایی برای نگهداری انواع وسایل تزئینی در محیط آشپزخانه استفاده شود.

5ـ دیوار و رنگ کردن

دیوارها را سفید رنگ کرده و همه چیز را پشت در‌های بسته قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر محل استقرار باشد تا محل رفت و آمد عمومی.

آشپزخانه و ناهار خوری

تلفیق محیط آشپزخانه و ناهارخوری به گونه‌ای که هر دو کارآیی لازم را داشته و در عین حال ماهیت خود را حفظ کنند. کاری بسیار دشواری است. کلید دستیابی به چنین فضایی، استفاده از دکوری است که ماهیت هر دو حوزه را حفظ کند.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۱۵ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب