کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

زمانی که که مادر بزرگ‌ هایمان در آشپزخانه‌ ها کارهای خانه را انجام می دادند ، خبری از کابینت های امروز نبود و صندوقچه های چوبی ، تمامی ظرف های مادر بزرگ هایمان را در خود جای می دادند ، اما امروزه کابینت های متنوع و مختلفی در بازارها وجود دارد که تنها وظیفه آنها جا دادن به ظروف آشپزخانه نمی باشد و نقش مهم تری هم در زیبایی آشپزخانه و دکوراسیون خانه ما به عهده دار می باشند ، مخصوصا زمانی که آشپزخانه ی ما اوپن باشد ، ویژگی رنگ و شکل کابینت های آشپزخانه در زیباشناسی فضای خانه چند برابر می‌شود.

کابینت ممبران چیست؟

در واقع کابینت های ممبران کابینت هایی هستند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است.کابینت های ممبران را میتوان نسل جدید کابینت های کلاسیک دانست.یعنی در واقع کابینت های ممبران به نسبت به کابینت های کلاسیکی که تزئینات آن ها دستی انجام میشد مقرون به صرفه تر هستند چرا که حکاکی های روی آن به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت میگیرد.جالب است که بدانید کابینت های کلاسیک ممبران به اسم کابینت های سه بعدی نیز معروف هستند.

کابینت ممبران کابینت ممبران چیست چوب ممبران روکش ممبران کابینت ممبران سفید قیمت کابینت ممبران طرح های کابینت ممبران مدل های کابینت ممبران

طراحی کمد دیواری اتاق خواب در بسیاری از موارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است . فرقی نمی کند اتاق خواب شما کوچک است یا بزرگ، طراحی کمد دیواری یکی از الزامات و امتیازات بزرگ یک اتاق خواب محسوب می شود . کمد دیواری فضای ایده آلی برای ذخیره سازی و چیدمان منظم، لباس ها، میز اتو، کفش، لوازم شخصی و … است که در صورت نبود چنین فضایی ( کمد دیواری )، دیزاین داخلی با وسایل شخصی و … شلوغ شده و در نتیجه ما را دچار آشفتگی و سردرگمی میکند

انواع مدل کمد دیواری – جنس بدنه

کمد دیواری تمام لترون

کمد دیواری بدنه لترون با درب ام دی اف

کمد دیواری تمام ام دی اف

کمد دیواری با بدنه پلی گلاس یا هایگلاس

 

انواع مدل کمد دیواری – ویژگی ساختاری

کمد دیواری داری دراوِر و آینه

کمد دیواری دارای میز آرایش، میز تحریر و میز کامپیوتر

کمد دیواری دارای آویز، طبقات، کشو، دراوِر با درب ریلی یا لولایی

 

کمد دیواری دارای تخت خواب تاشو

البته اگر کابینت ضد آب هم باشد نباید بازهم روی آن را با آب بشورید و خیس نمایید به دلیل اینکه به هر حال رطوبت از عمر آن می کاهد. این را هم به یاد داشته باشید که حرارت هم از عوامل مهم خراب شدن کابینت های آشپزخانه می باشد پس نباید ظروف داغ مثل دیگ ها و غابلمه ها و چای را روی کابینت بگذارید تا از عمر آن کاسته نشود.

انواع غذاها مانند مرغ ، گوشت و غیره را نباید روی کابینت برش بزنید این کار علاوه بر اینکه باعث خش افتادن روی صفحه کابینت می شود بلکه محل تجمع میکروب ها و ویروس ها نیز می شود.

اگر فضای آشپزخانه را باز کرده و وارد اتاق ناهار خوری مجاور آن شده‌اید، لازم نیست که آشپزخانه را کاملاً Open طراحی کنید. برای حفظ جدایی نسبی هر دو محیط می‌توانید تنها بخشی از دیوار تفکیک کننده این دو فضا را بردارید.

در این راستا از دکور منسجم و همسانی استفاده کنید. رنگ آشپزخانه خود را سفید براق در نظر گرفته و هر چه به طرف اتاق ناهار خوری پیش می‌روید، رنگ‌ها را به سوی قرمز تغییر دهید.

 این کار باعث می‌شود که ناهار خوری کاملاً مجزا به نظر برسد، به این ترتیب می‌توانید مبلمان را کاملاً متفاوت انتخاب کنید اما در عین حال تلاش کنید که رنگ دیوارها و کف در هر دو فضا یکسان باشد.



سعی کنید که این فضاها در حد امکان برای خودتان قابل استفاده باشد. وقتی اتاق ناهارخوری با آشپزخانه تلفیق می‌شود دیگر نمی‌توانید از مبلمان سنتی و سنگین برای تزئین آن استفاده کنید. مبلمان ساده و راه راه بهترین انتخاب برای چنین فضاهایی هستند.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۱۵ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب