کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

انواع مدل کمد دیواری – جنس بدنه

کمد دیواری تمام لترون

کمد دیواری بدنه لترون با درب ام دی اف

کمد دیواری تمام ام دی اف

کمد دیواری با بدنه پلی گلاس یا هایگلاس

 

انواع مدل کمد دیواری – ویژگی ساختاری

کمد دیواری داری دراوِر و آینه

کمد دیواری دارای میز آرایش، میز تحریر و میز کامپیوتر

کمد دیواری دارای آویز، طبقات، کشو، دراوِر با درب ریلی یا لولایی

کمد دیواری دارای تخت خواب تاشو

 

3ـ اجاق‌های بزرگ

یک یا دو اجاق بزرگ تهیه کنید تا فضای آشپزخانه شما کاملاً حرفه‌ای به نظر برسد.

4ـ واحدهای مجزا

واحدهای مجزا تهیه کنید تا از فضای مرکزی در اختیار خود به بهترین نحو استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پخت و پز با دوستان خود هم معاشرت کنید. واحدهای مجزا در واقع یک کابینت مجزا است که در آشپزخانه‌های بزرگ، در مرکز آشپزخانه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک میز برای انجام امور آشپزی، میزی برای صرف غذا، کمدی برای نگهداری برخی وسایل دم دست‌تر در آشپزخانه و حتی فضایی برای نگهداری انواع وسایل تزئینی در محیط آشپزخانه استفاده شود.

5ـ دیوار و رنگ کردن

دیوارها را سفید رنگ کرده و همه چیز را پشت در‌های بسته قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر محل استقرار باشد تا محل رفت و آمد عمومی.

آشپزخانه و ناهار خوری

تلفیق محیط آشپزخانه و ناهارخوری به گونه‌ای که هر دو کارآیی لازم را داشته و در عین حال ماهیت خود را حفظ کنند. کاری بسیار دشواری است. کلید دستیابی به چنین فضایی، استفاده از دکوری است که ماهیت هر دو حوزه را حفظ کند.

حفظ آشپزخانه / اتاق ناهارخوری

اگر فضای آشپزخانه را باز کرده و وارد اتاق ناهار خوری مجاور آن شده‌اید، لازم نیست که آشپزخانه را کاملاً Open طراحی کنید. برای حفظ جدایی نسبی هر دو محیط می‌توانید تنها بخشی از دیوار تفکیک کننده این دو فضا را بردارید.

در این راستا از دکور منسجم و همسانی استفاده کنید. رنگ آشپزخانه خود را سفید براق در نظر گرفته و هر چه به طرف اتاق ناهار خوری پیش می‌روید، رنگ‌ها را به سوی قرمز تغییر دهید.

 

طراحی کابینت‌ها

طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد در هر حال در هنگام طراحی کابینت باید دقت نمود که جهت بازشدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده کننده باشد

مزایا و شرایط نگهداری کابینت ام دی اف (MDF)

 

کابینت های آشپزخانه MDF به آسانی تمیز می شوند و به همین دلیل برای استفاده در آشپزخانه بسیار ایده آل و مناسب می باشند. هنگام خرید کابینت های جدید یا روکاری کابینت های قبلی، انتخاب های زیادی پیش رویتان قرار دارد. کابینت ام دی اف (MDF) اغلب گزینه مقرون به صرفه ای می باشد که هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد. ام دی اف (MDF) از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل(Thermofoil) ،تشکیل شده است اما می تواند طوری طراحی شود که بافت چوب را تداعی کند. اگر کابینت های ام دی اف (MDF) را برای خانه تان مد نظر دارید، حتماً، مزایا و معایب (شرایط نگهداری) آن را در نظر بگیرید تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا حمام تان میباشند یا خیر.

 

ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است
مزایا و معایب کابینت های ام دی اف
این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی‌بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، منطقی و مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است.

 

کابینت های هایگلاس
این جنس از کابینت ها را می توان گونه ای متفاوت از ام دی اف ها دانست. این نوع از کابینت ها بسیار شیک و زیبا هستند، سطح براق آن ها می تواند چشم هر کسی را به خودش خیره کند و البته تنوع رنگی بالای آن ها نیز از ویژگی هایی است که باید به آن اضافه کرد. سهولت در تمیز کار نیز از دیگر مواردی است که باعث می شود این کابینت ها خواهان زیادی داشته باشد.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۱۳ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب