کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

3ـ اجاق‌های بزرگ

یک یا دو اجاق بزرگ تهیه کنید تا فضای آشپزخانه شما کاملاً حرفه‌ای به نظر برسد.

4ـ واحدهای مجزا

واحدهای مجزا تهیه کنید تا از فضای مرکزی در اختیار خود به بهترین نحو استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پخت و پز با دوستان خود هم معاشرت کنید. واحدهای مجزا در واقع یک کابینت مجزا است که در آشپزخانه‌های بزرگ، در مرکز آشپزخانه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک میز برای انجام امور آشپزی، میزی برای صرف غذا، کمدی برای نگهداری برخی وسایل دم دست‌تر در آشپزخانه و حتی فضایی برای نگهداری انواع وسایل تزئینی در محیط آشپزخانه استفاده شود.

5ـ دیوار و رنگ کردن

دیوارها را سفید رنگ کرده و همه چیز را پشت در‌های بسته قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر محل استقرار باشد تا محل رفت و آمد عمومی.

طراحی کابینت‌ها

طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد در هر حال در هنگام طراحی کابینت باید دقت نمود که جهت بازشدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده کننده باشد

مزایا و شرایط نگهداری کابینت ام دی اف (MDF)

کابینت های آشپزخانه MDF به آسانی تمیز می شوند و به همین دلیل برای استفاده در آشپزخانه بسیار ایده آل و مناسب می باشند. هنگام خرید کابینت های جدید یا روکاری کابینت های قبلی، انتخاب های زیادی پیش رویتان قرار دارد. کابینت ام دی اف (MDF) اغلب گزینه مقرون به صرفه ای می باشد که هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد. ام دی اف (MDF) از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل(Thermofoil) ،تشکیل شده است اما می تواند طوری طراحی شود که بافت چوب را تداعی کند. اگر کابینت های ام دی اف (MDF) را برای خانه تان مد نظر دارید، حتماً، مزایا و معایب (شرایط نگهداری) آن را در نظر بگیرید تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا حمام تان میباشند یا خیر.

کابینت پی وی سی

 

کابینت پی وی سی ( pvc) تشکیل شده از ورق پلی وینیل کلراید و به این دلیل پی وی سی نامگذاری شده است. بکار گیری ورق پی وی سی در این نوع کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است که برخی از موارد را توضیح میدهیم. ۱-ورق های کابینت پی وی سی در برابر محیط های دارای رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است و موجب پوسیدگی نمیشود. ۲-پی وی سی یک ماده عایق صدا، گرما و الکتریسیته است. ۳-پی وی سی در برابر حرارت عایق خوبی دارد. ۴-پی وی سی نسبت به کابینت چوبی ضد حشره است. ۵-به علت چگالی پایین پی وی سی از وزن پایین تری نسبت به کابینت های چوبی و ام دی اف برخوردار است. ۶-تولید و نصب پی وی سی نسبت به کابینت چوبی بسیار آسان و کم هزینه است. ۷-نگهداری کابینت پی وی سی نسبت به کابینت چوبی بسیار آسان تر است. ۸-ورق های پی وی سی دارای رنگ های متنوعی است و به این دلیل احتیاج به رنگ شدن مجدد ندارد. از ورق های پلی وینیل کلراید در ساخت کابینت های حمام سرویس بهداشتی و سینگ ظرف شویی استفاده میشود. و در دیگر قسمت های آشپزخانه کمتر از کابینت تمام پی وی سی استفاده میشود. بیشتر در محیط آشپزخانه از کابینت های ام دی اف با روکش پی وی سی استفاده میشود. کابینت پی وی سی تنها یک نقص دارد و اینکه قابل تجزیه نمی‌باشد و ممکن است به محیط زیست آسیب برساند.

انتخاب بهترین جنس کابینت (کابینت فلزی، کابینت چوبی, کابینت ام دی اف و …)

کابینت ها عناصری هستند که به دکوراسیون آشپزخانه ها چهره ای متفاوت می بخشد. کابینت ها انواع و جنس های مختلفی دارند که همین مساله باعث می شود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند آن فضایی که مد نظرش است را پدید بیاورد، اما شاید شما هم مثل من اطلاعات کافی در زمینه جنس های مختلف کابینت ها نداشته باشید، این مطلب قصد دارد تا شما را با انواع و اقسام جنس کابینت آشنا کند، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با ما همراه باشید.
جنس هایی که در این مطلب به شما معرفی می شوند می توانند در قسمت های مختلف کابینت مثل بدنه و یا درب ها استفاده شده باشند. حتی این مواد و مصالح می توانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند همه این تصمیم ها به خود شما بستگی دارد.

این جنس های متفاوت کابینت را می توانید در قسمت های مختلف کابینت استفاده کنید

کابینت های فلزی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه
کابینت های تمام فلزی، کابینت هایی هستند که تقریبا نسل شان منقرض شده است؛ اما هنوز هم در بدنه بعضی کابینت ها برای کاهش هزینه از فلز استفاده می شود. به طور مثال افرادی که می خواهند کابینت های شان ام دی اف باشد اما در عین حال دلشان می خواهد کابینت ها برایشان مقرون به صرفه تر تمام شود، بدنه کابینت ها را فلزی در نظر می گیرند و فقط درب ها را از ام دی اف تهیه می کنند.

 


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۱:۱۲ ] [ احد احدی ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب